ארכיון יומי: 15 באוקטובר 2017

Strike two

תפנית מפתיעה בעלילה…
הבחור מאתמול, מסתבר שהוא לא כזה חדש.
מסתבר שכבר עשינו את כל הקטע הזה של "שלום שלום" באתר ומשום מה ההתכתבות לא הופיעה לי שם. מסתבר שכבר עשינו את כל ההתכתבות השנונה בוואטסאפ לפני שנה (אין על הזיכרון של הוואטסאפ!). מסתבר שהוא ר'.

אני מודה שההתלהבות ממנו קצת ירדה כשהבנתי שזה הוא וכשנזכרתי איך זה נגמר אז.
טוב, קצת מצחיק לקרוא למה שלא התחיל נגמר, אבל נראה לי שה מספיק מדוייק.
נאבקתי בשד הקטן שבי שעודד אותי להיעלם, אבל החלטתי להיות אדם בוגר ולתת צ'אנס נוסף לבחור שסה"כ עושה רושם לא רע.

והוא ניסה.
סימס בצהריים לשלומי.
סימס בערב לשלומי.
וזה היה נחמד.
אפילו קבענו לדבר – רעיון שלו.
אפילו קבענו שעה – "עוד שעה" – רעיון שלו.

דממה.

השעה 23:15, עברו 3.5 שעות.
שעתיים אחרי "עוד שעה".
Strike two.

Bill Klem signals Strike Two - 1921 Baseball Re-enactment

Bill Klem signals Strike Two – 1921 Baseball Re-enactment

כנראה שלבלוג הזה יש השפעה – הגיעה הודעה.
23:16, עברו 3.5 שעות.
זמן לישון.
נראה מה שלומו כבר מחר…

 

הלכתי

זה כבר היום השלישי שאני מצליחה לגרור את עצמי להליכה.

להמשיך לקרוא