כמו בסרטים

משהו מוזר עובר על קברניטי התוכן של yes, הם החליטו שאוקטובר יהיה חודש סרטי רומנטיקה. אני לא יודעת אם זו המשפחתיות של החגים שהלהיבה אותם או אולי הבדידות של הרווקים בחגים שהניעה אותם, אבל יש מלא סרטים רומנטיים טובים יותר ובעיקר טובים פחות בלוח השידורים שלהם וב VOD.

האמת, יש לי חולשה לסרטים האלו. אולי זה יפתיע חלק מהקוראים ואפילו חלק ממכריי בעולם האמיתי, אבל נשבעתי לספר כאן את האמת – מביכה ככל שהיא תהיה… 😊

בכל מקרה, מצאתי את עצמי צופה במגוון לא מבוטל של סרטים רומנטיים די צפויים.
בדרך כלל יש איזו סיטואציה לא ברורה, משבר שמציב שני אנשים שלא קשורים זה לזה וגם לא מחבבים האחד את השנייה ביחד, ואז הם מתחילים ממש לשנוא אחד את השנייה אבל בדרך הם לומדים להכיר ומתאהבים אבל לא חושבים שהצד השני בעניין, מוותרים, אבל בסוף משהו/מישהו דוחף אותם להתוודות והכל נגמר בנשיקה שמחה או אפילו בחתונה פוטוגנית.

כן, מהתיאור שלי כאן זה לא נשמע שבאמת יש לי חולשה לסרטים האלו, אני יודעת…

אבל יש לי נטייה לצפות בהם, גם בגרועים שבהם.
זה מתובל לרוב במנת ציניות וביקורת על המשחק והתסריט, בקורטוב מבוכה בקטעים המגוחכים במיוחד וברומנטיים בהגזמה ובניצוץ של קינאה לא נשלטת ברגעים האלו שה"למה זה לא קורה לי?!?" משתלט עליי…

tumblr_la1tohvj3n1qdykl7o1_500

סוכות זה חג ארוך, הוא גם לא החג הכי חונק מבחינה משפחתית, אבל יש בו הרבה ימי חופש – במיוחד אם אתם בעליי נטייה דומה לשלי לוותר על התענוג של עבודה בחול המועד. כל החופש הזה מוביל להרבה דברים טובים, אבל גם מפנה לי מלא זמן לבהייה בטלוויזיה וקברניטי התוכן של YES אמנם החזירו כמה מהסדרות האהובות עליי, אבל גם דאגו להזריק לי מנת קיטשיות גדושה במיוחד. כך יצא שאני בהצפה קלה של ציניות, מבוכה, רומנטיות וקינאה…

הסרטים האלו לא קורים במציאות, אני לא באמת חושבת שככה נראים החיים של מישהו.

המצבים האלו לא עומדים במבחן המציאות, אני לא באמת חושבת שיש סיכוי שככה נראים החיים של מישהו.

אבל עדיין, מידי פעם, קצת מדגדג לי החלום או המשאלה שמישהו יראה אותי ברחוב, בתור, בהופעה וירצה להכיר.

וזה לא קרה לי בתור למבחנים שהיו לי בתחילת השבוע.

זה גם לא קרה לי בהופעת רוק כנעני בפסטיבל התמר.

זה גם לא קרה לי אף פעם.

אולי פעם אחת, אפילו לא בצורה מגוחכת ומוגזמת כמו בסרטים, סתם ככה בקטנה – אולי פעם אחת מישהו יראה וירצה להכיר או סתם יתחיל איתי ויגרום לי לחייך ולהרגיש קצת טוב בלב…

בינתיים אני אשאר עם הזיכרונות מלילה מוזיקלי מצויין שהתחיל טוב מאוד עם הופעה קצת קצרה של ג'יין בורדו, המשיך עם אביתר בנאי שאני מודה שהמוזיקליות שלו מאתגרת אותי לפעמים, והסתיים עם המופע הרוקיסטי/פולקי המצויין של אהוד בנאי וברי סחרוף. מופע שהוכיח לי שוב שמוזיקת רוק טוב זו פשוט גאונות, שמוזיקאים טובים הם פשוט מעוררי השראה, שהגיטרה של ברי ושל אהוד יכולה לעשות קסמים ושאין ספק שאסור לי לוותר על התוכניות לעוד הופעה של ברי!

ממשיך לנסוע / אהוד בנאי וברי סחרוף

https://www.facebook.com/BerrySakharof/videos/10155788021707090/

בינתיים מצאתי את הביצוע הזה רק בפייסבוק של ברי, מתישהו הוא בטח יגיע גם ליוטיוב…

להשאיר תגובה

