יצאתי מהארון

כל הארץ דגלים צבעוניים,
כל הפייסבוק מלא בתמונות מהמצעד או בפוסטים מחנכים על גאווה ושוויון,
כל תל אביב פקקים פקקים,
כל העיתונים מלאים בכתבות על מפורסמים מהקהילה,
ואיכשהו יצא שבסופ"ש גם אני הצטרפתי למסיבה ויצאתי מהארון…

לא הארון שאתם חושבים עליו…

הארון המוזר הזה שלי שהוא יותר חומה שכזו…

https://tenplay.com.au/channel-ten/im-a-celebrity-get-me-out-of-here/photos/bts-buried-treasure-chest-challenge

כי לפעמים ארון יכול להיות תיבה…

אני אתחיל מההתחלה:

סיפרתי לפסיכולוגית האהובה שלי על הרשימה שכתבתי כאן לפני כמה שבועות, ואפילו הקראתי לה אותה כדי שהיא תבין.
היא עפה עליה.
אמרה שהיא ממש אני ושהיא רשימה ממש טובה כי היא מתארת יותר זוגיות מאשר רשימת מכולת של גבר.
תכלס – צודקת 🙂
ואז היא שאלה אם אני מתכוונת להקריא אותה בקבוצת המאותגרי יחסים האהובה עלי (כי זה נושא חם אצלנו לאחרונה – אחרי שכתבתי אותה…)
והתשובה שלי – לא יודעת, נראה (שזה בעברית: לא ממש)

ואז הגיע המפגש ואני מתלבטת אם להקריא, אם לשתף, אם לחשוף, אם להוריד קצת את החומות ולתת לאנשים להציץ.
החלטתי שאם הנושא עדיין ידובר אני אקריא, אם לא – אז לא…

והוא דובר…
הרבה…
בלי הפסקה…

וכך מצאתי את עצמי יוצאת מהארון,
מספרת לראשונה שיש לי בלוג (רק אתם, הפסיכולוגית החביבה עליי וחברה נוספת יודעים וגם זה בלי פרטים מזהים 😉 ),
מקריאה משהו שכתבתי (מסתבר שגם הם חושבים שאני כותבת יפה 🙂 ),
פותחת את הלב והקרביים…

נכון, יש פוסטים הרבה יותר רגישים וחושפניים, אבל בשבילי זו חתיכת יציאה…

נהדרת - יציאת חירום

השיר הזה כובש אותי בכל פעם מחדש. משהו במוזיקה, בקול, במילים…

נהדרת / יציאת חירום

תגובה אחת ל-“יצאתי מהארון

  1. פינגבק: מחמאות כמו חול… | +shloshim30

כתיבת תגובה

