רומנטיקה

אתמול, בדרך לקבוצה, המוזיקה ברדיו עיצבנה אותי.
הייתי במצב רוח כזה שאף תחנה לא הצליחה לספק את הצרכים שלי והכנסתי את הדיסק היחסית חדש של יהלי סובול. (זה שהזכרתי כבר כאן)

יש לו סוג של קסם, ליהלי.
הוא לא הזמר הכי מדהים שיש מבחינה ווקאלית, אבל יש שירים שאף אחד לא יכול לשיר חוץ ממנו.
הוא לא הבנאדם הכי כריזמטי שיש, אבל כשהוא על הבמה זה משהו אחר.
הוא לא הכותב הכי רומנטי שיש, אבל אז מקשיבים למילים שלו לעומק והוא כן…

עדי גילת, אין מה להגיד – זכית… 🙂

בשלב זה של חיי, אני מוכנה להכריז על השיר "תני לי" כשיר הכי רומנטי שיש.
הוא נותן פייט רציני לשיר "מספיק בן-אדם" שהוא פשוט שיר כובש ומרגש.
הוא עבר את "לפני השינה" ואפילו את "תיאטרון תנועה" שהם מתחרים די רציניים בז'אנר.

זו רומנטיקה אחרת, לא מסטיק ורוד עם לבבות אדומים מהבהבים.
אין שם הצהרות גדולות ומיותרות, יש שם חיים וכאבים ושיגרה וריגושים קטנים.
אני לא יודעת איך הוא מצליח להעביר בקול ובמילים את האהבה הזו – אבל זה מצליח…

תני לי יהלי סובול

אז יהלי, אם אתה קורא אתה זה – תודה.
תודה על השירים, על המילים, על המוזיקה, על הקול.
תודה על הרגשות החשופים, על התקווה, על ההבנה, על הדיכאון, על הבילבול, על האהבה.
תודה על הדיסק האחרון ועל כל היתר.
פשוט תודה…

לא מצאתי את השיר לבד ביוטיוב, אז פשוט תקנו את הדיסק 🙂
או שתקשיבו לו כאן: https://yalisobol.bandcamp.com/track/–6
או כאן:

 

_____________________________________________________________

קצת משעמם לי לאחרונה, אני לא מוצאת לגמרי את המוזה שלי.
אז אני אנסה משהו חדש, אנסה לאתגר את המוזה שלי עם השירים האלו שמופיעים כאן ומזיזים משהו אצלי.
זה המקום להצהיר על האתגר החדש שלי:

להכין תמונת ציטוט לשירים!

עמוד "מילים לשירים" נסגר, מבטיחה לחשוב על עמוד חדש ומעניין…

כתיבת תגובה

