מי אתה צריך להיות?

יום שישי הגיע, התעוררתי באופן מפתיע בערך שעתיים לפני שהשעון המעורר חייב אותי, עם זיכרון של איזה חלום מוזר במיוחד. אני לא זוכרת את הפרטים אבל זה היה כאילו ראיתי סידרה או סרט בזמן שישנתי קצת מתיש…
רצתי לעשות את הדבר שעושים מיד שקמים (פיפי, לא להתלהב יותר מידי…) וחזרתי לנמנום של שישי בבוקר. אבל איכשהו זה לא תפס ומצאתי את עצמי מפליגה במחשבות שחלקן היו מיותרות לגמרי, אבל מפה לשם הבנתי שאני מתחילה רשימה שכנראה שכדאי להעלות אותה על הכתב, כי יש מי שיגיד שזה עוזר להתמקד ואולי אפילו כל מיני אנרגיות קוסמיות יצליחו להביא לי את מה שכתוב.
התלבטתי אם להשאיר את הרשימה לעצמי, על נייר.
או אולי לכתוב אותה באפליקציית הרשימות שלי כי זה למעשה נייר הרבה יותר זמין מנייר אמיתי.
אבל אז השתכנעתי שכאן זה המקום – הרי בשביל מה פתחתי את הבלוג הזה אם לא לשתף…

הרשימה שהיא אתה

2015-12-20-12.42.27

אתה צריך להיות סבלני, רגיש וגברי ביחד – כלומר, אחד עם מספיק אינטליגנציה ריגשית כדי להבין שיש מולו אגוז קשה שצריך את הזמן שלו, את המרחב שלו ואת הביטחון שלו. אך עם זאת, עדיין גברי ולא עם גינונים נשיים מידיי.

אוהב טיולים וקריאת ספרים, אבל גם את הבטלה מול הטלויזיה. כי אני אשמח להיות מאותגרת, לחזור לעשות דברים (שחלקם לא באמת נעשו אבל תמיד נראו לי כמו הדבר שאני רוצה וצריכה לעשות), אך גם לעשות כלום זה חיוני לי…

אחד שאפשר לדבר איתועל מיליון דברים, גם על דברים שאין לי שום מושג בהם. אבל לא אחד שאוהב להפוך כל שיחה/דיון לויכוח ו/או תחרות…

אחד שמבין את חשיבות המשפחה. המשפחה הקיימת, זו עם ההרגלים שלה, המסורות הקטנות. המשפחה הקיימת עם המריבות הקטנות, עם האהבות הגדולות. המשפחה העתידית שאולי יום אחד תהיה…

אחד שמשלב שטותיניקיות עם רציניות ועומק. אחד שחושב שהשטותניקיות שלי הולכת ממש טוב עם הרצינות שלי.

מישהו שלא ייבהל מהשחור הגדול ואולי אפילו יעזור באופן לא פעיל להפוך אותו לקצת יותר אפור.

אחד שאיתו המגע ירגיש טיבעי, אבל שיבין שמגע זה משהו שייקח קצת זמן ואולי יהיה רק פרטי – ראו סעיף הסבלנות…

חבר, מישהו שהבסיס איתו רחב יותר, מישהו שיתעניין, שיעניין, שאני אעניין.

מישהו שאוהב מוזיקה או לפחות אוהב שאני אוהבת אותה. שותף להופעות, לתגליות חדשות ואהבות ישנות. מישהו שילך איתי להופעה של הפו-פייטרס ויעביר את התחנה כששלמה ארצי מתחיל לשיר, כי גם הוא לא סובל אותו או פשוט בשבילי 😊

מישהו שלא ירגיש מאויים על-ידי, שלא מחפש את האישה הקטנה שלו אלא את השותפה שלו. זה שיודע שאישה יכולה לעשות הכל בדיוק כמו שגבר יכול לעשות הכל והמגבלות שלנו הן לווא דווקא חיסרון ובטח ובטח לא סיבה לאפליה או חוסר שיוויון. מישהו שמחפש מישהי חושבת עם דעות, מישהי שהיא בנאדם שלם בפני עצמו שלא מחפש את החצי השני אלא את האחד הנוסף.

מישהו שנראה רגיל אך בעיניי מיוחד ובשבילי – כן, לא אמרתי כלום… אבל זה הרבה!
זו ההגדרה היחידה שהצלחתי למצוא לגבי המראה כי באמת שאין לי מושג איך איך אתה אמור להיראות. אני אדע רק כשניפגש והפנימיות והחיצוניות ישתלבו ביחד לניצוץ הזה שהוא בנאדם ובנאדם מיוחד ונחשק.

מישהו עם עוד מיליון תכונות והרגלים, מפתיעים, חביבים, חדשים, מעצבנים, חינניים, מוזרים, משתנים, מלמדים, משגעים, מקובעים, מרעננים. מישהו שהוא בנאדם בפני עצמו שאיכשהו, בצורה שאי אפשר ממש להגדיר, מסתדר עם כל המיליון תכונות והרגלים שלי. גם עם המפתיעים, החביבים, החדשים, המעצבנים, החינניים, המוזרים, המשתנים, המלמדים, המשגעים, המקובעים והמרעננים שלי…

מישהו בשבילי.

מישהו שאני בשבילו.

מישהו שהשלם והחלקים השבורים בו ובי איכשהו משתלבים למשהו אמיתי, לא חלום דיסני אלא זוגיות אמיתית עם עליות וירידות, חיוכים וכנראה גם דמעות, זיכרונות ותקוות, חידושים והרגלים, מסורות ותיקות והפתעות, תחושת ביטחון וחיוך בלב.

מישהו שעונה על כל רשימת המכולת הזו או על כלום מתוכה, אבל פשוט מתאים ובשבילי…
ולפינת השיטחיות – Turn offs…

switch-turned-off

אם יש לך חתול (אחד או יותר), אם אתה רוצה שיהיה לך חתול, אם אתה מתמוגג למראה חתולים, אם אתה צופה ומשתף סרטונים של חתולים מצחיקים ברשת – מצטערת, זה לא ילך…

אם אתה נאחז בשיער הארוך שמלווה אותך מתקופת התיכון או מהטיול אחרי צבא, גם אם השיער שלך עדיין לא מדובלל או צביקה פיקי – מצטערת, מלבד מעט יוצאים מהכלל, כנראה שזה לא ילך. לך להסתפר!

אם אתה סובל מגינונים שאני לא יכולה להגדיר אותם במדויק אך בכל פעם מחדש הם יגרמו לי להסתכל עלייך בסלידה ובביקורתיות – סליחה, זה לא יילך…

אם אתה בקטע של תכשיטים גבריים מכל סוג: שרשר, שרשרת עדינה, צמיד, טבעת ואפילו עגיל (פה אני קצת גמישה, קצת..) – לא, זה פשוט לא יילך…

קמצנות, התחשבנות גדולה מידי על כל חשבון בסיום ארוחה או קפה, נסיונות להוציא מלא דברים בחינם למרות שהם עולים כלום ושום דבר – לא יילך… (הערה- גם פזרנות לא יילך…)

אכילה ברעש, פה פתוח או קולות מוזרים נילווים – צר לי, לא יילך…

מעריץ של שלמה ארצי – לא יילך.

מעריץ של אייל גולן – זה ממש לא יילך! תמצא זמר מזרחי אחר ויש על מה לדבר…

אם יש לך יותר קרמים משלי, הפנים שלך מטופחות כמו של רונאלדו (או שזו השאיפה) ולוקח לך להתארגן ליציאה מהבית יותר ממני (וחשוב שתדע – אין לי הרבה קרמים ואני מתארגנת יחסית מהר) – לא יילך…

אין לך שום שאיפות או דברים שמעניינים/מרגשים אותך – צר לי…

לא אוהב את איסלנד – ממש לא יילך! 😆

Your SongEllie Goulding

מפה לשם, כבר שישי בצהריים. כל מיני סידורים וירטואליים בוצעו והסידורים הפיזיים נדחקו ויבוצעו מתישהו. הצלחתי למצוא כמה תמונות מייצגות והשיר הזה התנגן מאחד ה-playlist של ECO99 – ביצוע ממש יפה לשיר מדהים.
אז תבוא, אני אפילו אקדיש לך את השיר הזה…

2 תגובות ל-“מי אתה צריך להיות?

  1. פינגבק: יצאתי מהארון | +shloshim30

  2. פינגבק: מחמאות כמו חול… | +shloshim30

להשאיר תגובה

