הופעות קיץ

קיץ חם הולך להיות כאן, ואני לא מתכוונת לחום שמלחמות הקיץ יוצרות…

קיץ, שמש, ים, מוזיקה, אבטיח, מזגן, זיעה, לחות ותחושה של "פעם היה לי חופש גדול בקיץ!"

beautiful-quotes-music-wallpaper-hd

את הופעות הקיץ שלי התחלתי ביום העצמאות בהופעה של אמיר דדון בשרונה מרקט – ההופעה האחרונה שאני אלך אליה בשרונה מרקט, אבל מה לא עושים בשביל אמיר דדון…
עכשיו ברצינות – מי חשב שהופעות במקום סגור, צפוף ובין דוכני אוכל מפיצי ריחות זה רעיון טוב???
הרי יש לכם רחבה גדולה בחוץ, תעשו קצת רעש לשכנים ותנו לאנשים לנשום!

בינתיים בתכנון:
שבוע הבא רוק אמריקאי קצת שחוק עם אירוסמית' בפארק – בכל זאת, את הטעם המוזיקלי שלי פיתחתי בשנות ה-90 🙂
האמת, אני לא ממעריצי אירוסמית',
אבל אני מכירה את הלהיטים כמו כולם,
אני משועשעת מהפרצוף של סטיבן טיילור כמו כולם,
ובעיקר – מוכנה לקצת רוק אמריקאי כמו כולם!

ההופעה הבאה אולי תפתיע חלק מכם, אבל שוב – את הטעם המוזיקלי שלי פיתחתי בשנות ה-90 😉
חשוב לציין, בשנות ה-90 העליזות ממש לא האזנתי למוזיקה הזאת.
טוב, יותר מדוייק מלבד הרדוי שדחף אותה בכל פינה, שירים ב-MTV שנוגנו בלי סוף ואולי עוד כמה אפיזודות פה ושם – בעיקר צחקתי עליה.
אבל הי, כשמתבגרים גם זמרת פופ מתבגרת שעברה התמוטטות עצבים מתוקשרת מעלה בך ניחוח נוסטלגי חמים וגורמת לך לרכוש כרטיס למופע המצופה של בריטני ספירס!

וזהו בינתיים, אבל יש לא מעט אופציות בקנה…

וככה פתאום בקיר הוירטואלי שלי הופיעה פירסומת להופעה באוגוסט של:
רג'ינה ספקטור!
כמו 2 ההופעות המתוכננות שכתבתי עליהם, גם את כל האלבומים של רג'ינה ספקטור אין לי על המחשב, אבל גיליתי אותה לפני כמה שנים ואני מודה שקצת התאהבתי והיא אפילו הופיעה כאן בכמה פוסטים: כאן וכאן וכאן.
לפני כמה שנים היא הופיעה כאן ועדיין לא הייתי מספיק בטוחה באהבה שלי אליה בשביל להשקיע וגם גיליתי את זה קצת מאוחר מידי, אבל השנה – אני הולכת!
אני מתחייבת כאן מול כל העולם ואשתו (כן, כאילו והם קוראים את זה 🙂 ) – אני הולכת להופעה הזו גם אם אין לי שותפים! מתנה לעצמי, לכבוד עצמי ומתוך ההבנה שלפעמים צריך להתעלם מהלבד ולפעמים צריך לחבק את הלבד.
אבל, אם מישהו מחבריי בכל זאת מעוניין להצטרף – אתם מוזמנים בשמחה רבה.
אם מישהו מקוראיי הוירטואלים הולך ומצליח לזהות אותי בכל הקהל הזה – תקפצו להגיד שלום ואני אשתדל לא להיות מובכת יותר מידי 🙂

מה עוד בתכנון?
לא יודעת עדיין, אבל בטוח שיהיו עוד הופעות.
חלקן יהיו בתשלום, חלקן בחינם.
חלקן יהיו מעולות, חלקן טובות.
חלקן יהיו בחבורות, חלקן בקבוצה יותר מצומצמת.
יאללה הופעות קיץ! – אחת הסיבות העיקריות שמאפשרות לי לשרוד את הקיץ החם והלח שלנו…
ואם אפשר עוד בקשה קטנה ואישית: ברי, בבקשה תופיע במקום שווה בתאריך נוח ולא במקביל להופעה של אירוסמית', אני ממש מתגעגעת!

Eet / Regina Spektor

יכול להיות שזו הזיקנה שמשתלטת עליי, אבל אני נשבעת שהייתי בטוחה שהשיר הגאוני הזה כבר כיכב כאן. אז יכול להיות שהזיקנה השתלטה עליי, דימנציה קלה או שאולי הבלוג שלי מהתל בי ומחק את אחד השירים היותר טובים שיש?

It's like forgetting the words to your favorite song"
You can't believe it; you were always singing along
It was so easy and the words so sweet
"…You can't remember; you try to feel the beat

להשאיר תגובה

