איחולים

 

עוד שבועיים 5 הופך ל-6.
עוד שבועיים יתחילו למלא את הקיר ברכות מכל מיני אנשים שלא דיברתי איתם כבר שנים.
עוד שבועיים הטלפון יצלצל והרבה שיחות חסרות פואנטה יתקבלו.
עוד שבועיים ערב יום הזיכרון ויהיה לי תירוץ מושלם למה אני לא חוגגת.
כי עוד שבועיים שוב יש לי יומולדת…

אז החלטתי לנצל בוקר פנוי בין כל פעילויות הפסח ולחלוק כאן את רשימת הדברים שאני מקווה שיקרו לי בשנה הבאה 🙂
(לא לפי סדר החשיבות…)

1. אבא בריא

די, אפשר להפסיק עם האתגר הבריאותי הזה.
אני מוכנה לקבל בחזרה את אבא שלי.
ואני בטוחה שהוא מוכן לזה גם…

2. עבודה חדשה

די, מספיק עם ההתלבטויות, עם הראיונות, עם ה'לא', עם ה'אולי'.
די, עם הללכת עם בטוח, להישאר במקומות נוחים.
הגיע הזמן להתחלה חדשה – קדימה!
תבואי כבר…

3. מישהו בשבילי

מה בסה"כ אני רוצה?
מישהו שיקשיב לי, מישהו שאוכל לדבר איתו באמת,
מישהו שאני ארצה להקשיב לו, מישהו שיעניין אותי להיות איתו,
מישהו להביא איתי לארוחת שישי, מישהו לחלוק איתו רגעים,
מישהו שיחבק אותי ואני לא ארתע, מישהו שיהיה שם ברגעים הקשים והשמחים,
מישהו בשבילי.
מישהו שירצה אותי.
מישהו שיראה אותי.
מישהו שלי.

תוצאת תמונה עבור ‪my person‬‏

אז אם אתה שם – אני כאן.
השנה זו השנה שלנו, רק תגיע כבר…

מצרים / איה כורם ולאה שבת

שמעתי את השיר הזה לראשונה איפשהו באוקטובר או נובמבר, קצת לפני שנסעתי לאיסלנד, קצת לפני שברחתי מעצמי לאיסלנד. זו היתה תקופה של חיפוש עצמי – מחשבות על מה אמצא שם במדינת השקט שלי, מחשבות על התחלות חדשות שיגיעו אחרי שאחזור, ואז הקול שלה ריסק לי את הנשמה. ואז המילים שלה שברו אותי:

"…ומאז אני לא עוצמת עין
הלילות כאן חשוכים
ומאז אני לא עוצמת עין
מהפחד שמצרים היא עדיין
בתוכי.
עבדים היינו. היינו עבדים.
עבדים עדיין. עדיין עבדים. …"

בשבועיים האחרונים גם גלגלצ גילו את השיר הזה (סופסופ!), אין מה לעשות – שיר על יציאת מצריים חייב להיכנס לפלייליסט.
אני עדיין בחיפוש עצמי, אני עדיין לא יודעת מה אני אמצא שם, אני עדיין לא יודעת לאן אני הולכת ואיך להשתחרר מהעבדות הזו שבתוכי.
ולאה שבת עם הקול המחוספס שלה עדיין מרסקת אותי.
ואיה כורם עם המילים המדוייקות שלה עדיין שוברת אותי.
אותו השיר, מבצעות שונות.
אותן המילים, קול שונה.
אותה משמעות, ריסוק שונה…

תגובה אחת ל-“איחולים

  1. פינגבק: מחר | +shloshim30

להשאיר תגובה

