בדרך כלל

בדר"כ לאחר בינג' ספרים, מגיע הספר הזה שלעולם לא ייגמר ולעולם לא יעמוד בציפיות.
בדר"כ לאחר כתיבה מרובה מגיעה תקופה של שקט, חוסר השראה, רעש גדול מידי שאי אפשר להסביר אותו במילים, אצבעות כבדות מידי בשביל לרוץ מעצמן.
בדר"כ לאחר תקופה רעה מגיעה תקופה טובה.
בדר"כ לאחר תקופה טובה מגיעה הנפילה.

לא יודעת איזו תקופה זו.
לא בטוחה עדיין לאיזה כיוון היא הולכת.
תקווה קטנה לשינוי החלה לנצנץ, אבל בינתיים הכל כרגיל ואני עדיין על הספה, לבד, מול הטלוויזיה כבר שבת שלמה.
התחלה קטנה של הבנה חדשה לגבי עצמי, כמו מראה ששמו מולי ופתאום העזתי להציץ. אבל אני לא בטוחה לגמרי מה אני רואה ואם אני אוהבת את זה או לא.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/44/0a/63/440a63d061a89e93af8f150063e46db9.jpg

 

האצבעות שלי מסרבות לעזור לי לדובב את מה שהמוח שלי מתקשה להגיד במילים ברורות.
אני לא יודעת איך לתמלל את המחשבות שלי,
אני לא יודעת להסביר את הרגשות שלי,
אני לא יודעת איך לשנות את עצמי מבלי להשתנות,
אני לא יודעת איך להתקדם אחרי שכבר הלכתי כ"כ רחוק אבל כמעט אף אחד לא הרגיש בזה.
אני לא יודעת איך לחיות אחרת.
אני לא יודעת איך להתמודד עם האתגרים האלו בצורה שונה.
אני לא יודעת איך לשדר פתיחות לאפשרויות חדשות.
אני לא יודעת איך לגרום לאנשים לגשת.
אני לא יודעת איך ליצור הזדמנויות סתם ממצבים רגילים.
אני לא יודעת איך עושים את זה יותר טוב…

Bad BooksYou're A Mirror I Cannot Avoid

But you're a mirror I cannot void…"
Strung out and jittery and paranoid
A leaky battery that cant keep charged
Get in the car and say what you mean
Explain yourself to me and Ill try not to judge you more than you would…"

להשאיר תגובה

