בינג' ספרים

ברחתי רחוק ככל האפשר, לעולם רחוק, לעולם אחר, לעולם שלא שלי, לעולם שמישהו אחר כתב.
3 ספרים מאחורי.
אחד לקח לי המון זמן לקרוא – מאתגר, מעניין, משונה, קשה, מוזר, מאחוריי… הנני / ג'ונתן ספרן פויר
השני, נקרא ב-3 ימים או יותר נכון 3 ערבים, ספר יחסית קליל (בטח בהשוואה לקודם), מעניין, מסיח את הדעת מכל המחשבות והעולם האמיתי רק חבל שהסוף היה כ"כ מאכזב… מצטיינים / גלי וינרב
השלישי, התחלתי הבוקר בהמתנה לטרמפ לעבודה וסיימתי כשהברזתי מסוף היום כי באמת שלא היה לי כוח ליום הזה. ספר שבא טוב, עצוב, מרגש, מתפתח, זורם, מעניין, עם סוף יחסית ידוע אבל זה לא הורס את הדרך שעושים עד אליו… החיים שנועדו לי / קריסטין הרמל

שוקלת את צעדיי לקראת הרביעי…

ברחתי רחוק ככל האפשר, לעולם רחוק, לעולם אחר, לעולם שלא שלי, לעולם שמישהו אחר כותב.
העולם שלי לא נעלם באמת, הוא יתקוף במלוא עוצמתו מחר, כשיעברו 24 שעות מאז שהנוזל הירקרק הזוהר (מסתבר שהוא בכלל אדום) טיפטף לדמו וההצגה הגדולה תתחיל…

תגובה אחת ל-“בינג' ספרים

  1. פינגבק: בדרך כלל | +shloshim30

להשאיר תגובה

