שיער

לא יודעת מתי זה התחיל, אולי בשמשון ודלילה אולי לפני.
אולי בקיץ שבין כיתה ג' ל-ד' כשאמא החליטה שהשיער שלי נושר יותר מידי והספרית שלה המליצה וקיצצה את השיער שלי לכדי קארה נפוח ולא פרופורציונאלי בעליל.
אולי בהופעה האחרונה שלו לפני הגיוס, כשהמכונה קיצצה את מחלפותיו והפכנו רישמית מנערים לחיילים.
אולי ביומולדת 20 כשהחלטתי לתת לעצמי מתנה מעצימה – שיער קצר במיוחד (קוצים, אם אתם מתעקשים על הפרטים), מתנה שגורמת עד היום לפחד גדול בקרב אבא וסבתא בכל פעם שאני מציינת שאני הולכת/הלכתי לספר.
לא יודעת מתי זה התחיל, אבל שיער הפך מקור כוח עבורינו…

אני לא יודעת למה זה כזה חשוב.
אני לא בטוחה אם באמת יש לשיער כזו השפעה מיסטית.
אבל פתאום כל השיער שלו נושר, נעלם והופך את הכל לאמיתי.

http://she-is-magic.com/post/88381398598

זה טיפשי לבכות על שיער,
זה מפגר להיבהל משיער שנעלם,
זה לא הגיוני בכלל,
אבל זה מה שקורה.
חושבים על סרטן וישר חושבים על הקרחת.
ואז היא מגיעה.
וזה אותו בנאדם, אותו פרצוף, רק בלי שיער.
והוא יצמח חזרה, זה באמת לא כזה נורא,
אבל זה כן.

כי עכשיו הוא חולה.

לא בעצם, עכשיו אנחנו גם רואים שהוא חולה.

Regina SpektorLaughing With

No one laughs at God in a hospital"
No one laughs at God in a war
No one’s laughing at God
When they’ve lost all they’ve got
"…And they don’t know what for

תגובה אחת ל-“שיער

  1. פינגבק: הופעות קיץ | +shloshim30

להשאיר תגובה

