כאב צוואר

כבר כמה שבועות או אולי חודשים שאבא מתלונן על כאבים באזור הצוואר.
הוא קצת היפוכונדר, מאוד מפחד מרופאים ובעיקר חושש שזה קשור לסרטן שלו.
עכשיו קחו את כל זה ביחד ותבינו שהוא מתלונן, מתלונן, מתלונן אבל מסרב ללכת לרופאים או לפחות לגלות לרופא שלו בביקורת.

אנחנו מנסים להגיד לו שזה בטח לא קשור ואולי זו בכלל דלקת בגיד או משהו שקשור לשריר. אח שלי, הסטודנט לרפואה (המתחיל) ניסה להסביר שבאזור הכאב אין בלוטות ולכן לא הגיוני שזה קשור.
עכשיו קחו את כל זה ביחד ותבינו שהוא מתלונן, מתלונן, מתלונן אבל מסרב ללכת לרופאים או לפחות לגלות לרופא שלו בביקורת.

היום הוא הלך לביקורת ואמא איימה עליו שאם הוא לא מספר, היא תספר – אז הוא סיפר.

אי אפשר לדעת מה בדיוק קרה שם כי כל אחד מהם מספר את הסיפור מזווית אחרת:
אמא – מנסה להקטין את המצב, להחליק את הדברים כאילו הכל בסדר.
אבא – מנסה לספר בדיחות ורואה שחורות.
אני מניחה שהאמת איפשהו באמצע.
אני מניחה שזה לא סימן כזה טוב שהחליטו להקדים את ה- PET-CT שלו כדי לבדוק.
אני מקווה שאנחנו, הרופאים בשקל, צודקים ומכיוון ששום דבר לא עלה בצילום הקודם שהוא עשה לפני כמה חודשים, הכל יהיה בסדר גם עכשיו.

אני רגילה לסמס הקבוע שהכל בסדר, בדיקות הדם טובות ואין שינוי משמעותי אז נתראה עוד 3 חודשים.
אני רגילה לשלוח סמס "כל הכבוד", להתקשר אחרי כמה שעות לאמא כדי לברר מה באמת הלך שם בבדיקה ולקבל את הגירסא המלאה של: אין חדש…
אני רגילה להמשיך בחיי ולהתעלם מהדבר הזה שחי לו אצל אבא ובתקווה לא גדל יותר מידי.
ואז דבר כזה קורה, ואולי זה כלום והלוואי שזה כלום.
הלוואי שנשמע: הכל בסדר, תחזור עוד 3 חודשים…

תגובה אחת ל-“כאב צוואר

  1. פינגבק: אני אמורה | +shloshim30

להשאיר תגובה

