בא לשכונה בחור חדש

בחור נחמד,
לא לוחץ,
מסמס,
קובע דייטים,
משלם על דייטים (אבל נותן לי גם לשלם),
מתעניין,
אבל…

אנסה לספר את זה מההתחלה…

חברה ניסתה לסדר לי מישהו – זוכרים את הסיפור מהפוסט הקודם?
אז כנראה שהדייט הזה נתן למישהו השראה, כי היו מספר פניות בקצבייה…

אחד נראה ממש טוב על הנייר, השיחות איתו (עד כמה שאפשר לקרוא להתכתבויות וסמסים שיחות) היו נחמדות, אבל איפשהו באמצע זה נתקע.

השני נקט בגישה המקצרת, מעבר מהיר מהתכתבות לטלפון ומשם – דייט.
ועוד אחד,
ואפילו שלישי…

כן, השני הוא הבחור מהפתיח,
בחור נחמד,
לא לוחץ ונראה היה שהוא אפילו מבין שהקצב שלי קצת יותר איתי ומרחב פיזי יתקבל בברכה,
מסמס, בכל בוקר ובכל ערב. זה נחמד ומחמיא אבל אני מודה שבשלב מסויים זה התחיל להציק, להעיק,
קובע דייטים "כמו שצריך", אפשר אפילו להגיד "לפי הספר" – כל יומיים דייט: בירה, א.ערב וסרט, לפי הספר,
משלם על דייטים גם אם הם עולים קצת יותר מהממוצע, אבל לא נעלב שהארנק שלי יוצא החוצה בשביל הטיפ או בשביל לשלם על דייט מס' 3,
מתעניין בי וביומיום שלי, זוכר מה אמרתי/כתבתי בפעם הקודמת,
אבל…

זה מוזר, אבל יש אבל.
כי משהו מרגיש לא טוב, לא בסדר.
זה כאילו הכל מאוד מתוכנן, מאוד מובנה.
כאילו הוא יצא למיליון דייטים ויש לו תוכנית מובנית,
קצת כמו הכלות האלו שרוצות לארגן לעצמן חתונה מיוחדת, חתונה שונה מכל מה שראינו ואז הן מוצאות אולם/גן אירועים, קובעות עם DJ, צלם, קייטרינג, מגנטים, הפתעה לאורחים והופ – החתונה המיוחדת נראית בדיוק כמו כל החתונות.
הוא מתעניין אבל לא באמת, זוכר מה אמרתי אבל לא שואל שאלות, לא מסתקרן.
זה פשוט מרגיש לי כאילו אני צ'ק ליסט אחד ארוך,
כאילו הכל על פני השטח, שום דבר לא באמת מעניין אותו.
ואני?
אני איבדתי עניין.
ניסיתי להדחיק, חשבתי שזה שוב הפחד שלי או השיפוטיות שלי.
חשבתי שאם אני אחכה, אתן לו עוד הזדמנות, זה יהפוך למשהו.
קיוויתי שאולי הפעם משהו אמיתי יקרה.
רציתי.

עכשיו אני צריכה לדבר איתו.
לנהל את השיחה הזו שאף אחד לא ממש רוצה.
אני חושבת שהוא רוצה, הוא בעניין,
אבל אני חושבת שהוא מבין שאני קצת פחות, מתרחקת.

אין ברירה, שבוע חדש מתחיל וצריך לסיים דברים…

בדיוק בזמן / דודו טסה

פעם אמרתי כאן שהאחד שיקח אותי להופעה של הפו פייטרס הוא האחד בשבילי, היום אני מודה שאם הוא לא יאהב את הפו פייטרס אבל יקדיש לי את השיר הזה – אני שלו (ואז אלמד אותו לאהוב את הפו 🙂 )
"הגעת בדיוק בזמן

רגע לפני שהתעייפתי
רגע לפני שטילטלוני הרוחות
תיעתעו החלומות בחיי

הגעת בדיוק בזמן
רגע לפני שהתעטפתי
רגע לפני שנפרמו חלומותי
שדהו מחלצותי"

___________________________________________________________________________________

עדכון: 25/12/2016, 21:30
השיחה הזו שכולם מתחמקים ממנה התקיימה והיה לא נעים.
ניסיתי לחשוב איך לתאר את השיחה הזו, אבל "לא נעים" זו פשוט ההגדרה המדוייקת ביותר.
מה שכן, לאחריה היתה מעין הקלה.
צביטה והקלה…

תגובה אחת ל-“בא לשכונה בחור חדש

  1. פינגבק: אוסף | +shloshim30

להשאיר תגובה

