יצאתי לדייט

אחרי המון זמן, טוב – המון המון המון זמן, יצאתי לדייט…

זה התחיל לפני כחודשיים שחברה אמרה שהיא רוצה להכיר לי מישהו, בחור נחמד ומשעשע שהיא פגשה אצל ההורים של חבר שלה ונראה לה שנתאים.
היא אמרה שיש רק 2 בעיות:
1. הוא גר בירושלים
2. השם שלו הוא סלבה (לא באמת, אבל תאמינו לי שזה עונה על הסטראוטיפ)
אמרתי לה שאם הוא מוכן להגיע למרכז, אין לי בעיה עם סעיף 1, ומסעיף 2 התעלמתי (כי ניסיתי להתעלם מהשד הגזעני שקצת קפץ לי בבטן, הרי אני לא כזו!)

לקח לו קצת זמן להתקשר כי הפרטים שלו הועברו אליו בדרך לא דרך (היא העבירה לאמא של חבר שלה שהעבירה לאמא שלו שהיא שכנה שלהם שהעבירה אליו…) ואז הוא היה במבחנים (בחור רציני עם עבודה רצינית שמחייבת לימודים – רופא).
בסוף הוא התקשר בערך יומיים לפני שנסעתי לאיסלנד וסיכמנו שנדבר שוב בסוף החודש לאחר שאני אחזור.

האמת, הוא היה נשמע די נחמד בשיחת הטלפון הקצרה שניהלנו והחלטתי לזרום עם העניין כי חברה שלי הבטיחה גדולות ונצורות…

הסופ"ש הוא התחיל להסתמס איתי ולאחר מספר קצר מאוד של הודעות קבענו להיפגש בשבת ולסגור את הפרטים בהמשך.
סימן טוב – קצר ולעניין, בלי הרבה בירבורים 🙂

היום הוא התקשר, עדיין נשמע נחמד (כבר יתרון) והציע שניפגש אחה"צ כי הוא מגיע בצהריים לבקר את ההורים שלו במרכז. דייט אחה"צ יכול להשאיר לי את הערב פנוי אך יכול גם להיות די מוזר כי כנראה הולכים לבית קפה כי מי שותה אלכוהול לפני 17:00…
אבל שוב זרמתי.
הבעיה היא שאני צריכה לבחור את המקום ואני גרועה הזה…

בסוף קבענו להיפגש במרינה בהרצליה.
מקום עם נוף יפה ומגוון נרחב של אפשרויות.
רק שלא הייתי שם כבר מלא זמן, בטח ובטח בשבת אחה"צ.
בואו רק נגיד – אל תלכו לשם…

לא חשוב, בסוף נפגשנו ובחרנו בית קפה גנרי עם נוף לסירות ויאכטות מרשימות.

הוא בחור נחמד, באמת שאין לי משהו רע להגיד עליו.

רק שאני לא כ"כ מבינה למה חברה חשבה שאנחנו מתאימים. ועוד חברה ממש טובה שלי.
חברה שמכירה אותי לא מעט זמן. חברה שמבטיחה גדולות ונצורות וכבר משריינת לה מקום בגן עדן בשל השידוך המוצלח.

לפעמים זה לא מתאים, לפעמים 2 אנשים יכולים לנהל שיחה מצויינת במפגש חברים אבל זוגיות לא תצא מיזה.
והאמת שגם בכר אין לי בעיה עם דייט חביב אבל לא מוצלח כי אני מבינה שלרוב זה לא יצליח, אבל צריך לעבור את זה כדי להגיע למוצלח. וגם כי זה באמת לא כזה אסון (חוץ מהדייטים האלו שהם כן אסון וגם הם הופכים בסוף לסיפור גבורה משעשע כך שזה לא נורא).
אבל מה שכן מפריע לי זה מה היא חושבת עליי שזה הבחור שהיא משדכת לי?!?!

אני אשאל אותה מתישהו השבוע, אין לי כח להתמודד עם השאלות והציפיות והאכזבות שלה היום…

Here / Alessia Cara

יש לה קול כזה שעושה נעים ושורט בו זמנית…

 

2 תגובות ל-“יצאתי לדייט

  1. פינגבק: בא לשכונה בחור חדש | +shloshim30

  2. פינגבק: תכננתי… | +shloshim30

להשאיר תגובה

