זה לא הסיפור שלי…

זה לא הסיפור שלי לספר אבל הוא הופקד אצלי למשמורת.

זה לא הסיפור שלי לספר אבל לאחרונה הוא ממלא אותי.

זה לא הסיפור שלי לספר אבל הוא כאן ומציק לי…

זו היא שקשה לה עם בעלה ולי אפילו בן זוג אין,
זו היא שלא טוב לה בזוגיות שלה ולי אפילו אין התחלה,
זו היא שרוצה לפרק הכל אבל מפחדת לפגוע ולי אפילו אין במי,
זו היא שהתאהבה בחבר לעבודה כדי לברוח מהחיים האמיתיים ולי אפילו אין רעיון במי להתאהב.

זו היא, לא אני…


ומאז שהיא סיפרה לי, פתחה בפניי את הלב ושפכה עליי את הוידוי הגדול, הוא לא מפסיק לצאת. היא לא מפסיקה לספר, לחלוק, להתלבט, לפרוק וזה נחמד אבל לפעמים כבד עליי.

כי אני לא חושבת שהיא צריכה לפעול לפי הלב שלה כי הוא משקר לה עכשיו כי כבד לה, כי קשה לה. כי אני לא מסכימה לתת לה את האישור הזה לעשות משהו בכיוון כי זו בריחה מהמציאות וזה נראה לי "הדבר הקל" לעשות לשקוע בפנטזיה הזו…

לא הכל רע,
היא חולקת ופורקת וגם אני נפתחת קצת.
פתאום אני מוצאת את עצמי על הספסל בפארק לאחר שיעור TRX עם חברה, מספרת על ראיית העולם האפלולית שלי (יכול להיות שאפשר להגדיר זאת כשחורה, אבל נקרא לה אפלולית…) וקצת על האכזבות והאהבות הלא אמיתיות שלי, אבל בעיקר מתרגלת בלהקשיב. כי את מה שיש לי להגיד היא לא רוצה לשמוע ואני לא לגמרי בטוחה שאני באמת יודעת מה להגיד…

זה לא הסיפור שלי לספר, אבל לאחרונה אני מתחילה לצבור אצלי סיפורים שמכבידים עליי…

חברה אחרת מתבכיינת על הבוס שלנו ואני כ"כ מבינה ולפעמים גם מסכימה, אבל מרגישה שהיא מורידה את שתינו או שאולי אנחנו מורידות את שתינו.
אני מחכה לרגע שהבו היא תתקדם, תצטרף אליי בהחלטה הקשה של לעזוב, לא כי אני רוצה שהיא תעזוב אלא כי אני רוצה שהיא תתקדם מהמקום הסובל שמכביד עליי למקום שלוקח את עצמו בידיים ועושה משהו למענו.

וגם החברה הראשונה מכבידה עליי כי היא לא עושה משהו פרודוקטיבי…

אז אולי אני יודעת להקשיב, אבל מרוב ההקשבה הברזתי אתמול ממפגש חברתי ונסגרתי ל-3 ימים בבית כי הייתי צריכה חופש מאנשים. כי אני לא יכולה להכיל יותר…

זה לא הסיפור שלי לספר, אני רק כאן כדי להקשיב.
זה לא הסיפור שלי לספר אבל עכשיו הוא ממלא אותי ואת זמני.
זה לא הסיפור שלי לספר אבל אין לי סיפורים משל עצמי לספר כאן…

סיפור / תומר יוסף

"…גם אני עוד לא סיפרתי הכל
גם אני יכול לתת קצת יותר מזה
גם אני עוד לא סיפרתי הכל
גם אני יכול לתת קצת יותר מזה…"

להשאיר תגובה

