מה זה אומר?!?

יום כיפור עבר די במהירות, חוץ מהשעה האחרונה כמובן שהיא השעה הכי ארוכה עליי אדמות.
השעה הזו שכולם הולכים לבית הכנסת לשמוע את השופר ואני לבד בבית סופרת את הדקות עד לכוס המים והאקמול, מחממת את המרק שיהיה מוכן כשכולם יחזרו, מוציאה את החלה והמרגרינה ושמה מים בקומקום.

השעה הזו שפעם חלקתי עם אחותי והיא תמיד התלוננה שקשה וכואב ויאללה שיבואו כבר.
אבל עכשיו היא מגיעה עם הרכב רק שהצום נגמר, אז השעה הזו נשארה שלי, רק שלי…

מה שטוב בכיפור זה השקט.
הדממה הזו שמסביב, דממה טובה כזו, לא מעיקה.
הטלפון נזרק למגירה, הטלוויזיה סגורה, המחשב מכובה, רק אני והמשפחה והספרים והעיתונים.

שקט.

ואז גיליתי שאין לי שעון בחדר אצל ההורים, אז הוצאתי את הטלפון כדי לראות מה השעה.
זה היה בערך ב12:30 כשקמתי (אין ספק שלפעמים יש לי יכולות שינה מרשימות) והיבהבה שם הודעה מפתיעה…

ר' מלפני שלושה שבועות נזכר בי פתאום.

אבל כיפור,
והכי כיף בכיפור זה שהטלפון נזרק למגירה ואיתו כל העולם.
כי הטלפון על שקט ואף אחד לא מתקשר כי לא מתקשרים בכיפור ולא כי אף אחד לא מחפש אותי. אז מה פתאום הוא שולח הודעה אחרי 3 שבועות ועוד הודעה קולית?!?!

יום כיפור נגמר, פרוסת עוגה, פרוסת חלה, כוס מים, קערת מרק, כוס מיץ, קצת סלט, קצת אורז, כוס מים, אדוויל, שיגרה…

כולם מתקפלים, הולכים חזרה לביתם ואני? נשארתי אחרי כולם לסגור את הבית ולצאת לדרך. אבל שנייה לפני החלטתי להקשיב להודעה המוזרה.
הוא שר וניגן.

לא הכי יפה, לא הזמר הכי מוכשר, אבל…

מה לעזאזל אתה מנסה להגיד?

הקשבתי עד הסוף, אולי הוא יגיד משהו בסוף ההקלטה, אבל לא. רק קובץ קול, בלי שום הסבר.
קראתי את המילים לשיר, שום רמז בהם (אלא אם אני איזה הומלסית ולא ידעתי את זה…)

מה לעזאזל אתה מנסה להגיד?!?!

עדיין לא עניתי.

אני לא יודעת מה.

אני פשוט לא מצליחה להבין.

זה פשוט מוזר ולא ברור. ובעיקר אני לא יודעת מה להגיד…

Keep on rocking /רד בנד

זה קצת מוזר, אבל אני יותר אוהבת את הגירסא של רד-בנד מאשר את המקור…

2 תגובות ל-“מה זה אומר?!?

  1. מי זה בכלל ר' ? מה תפקידו בכח?

להשאיר תגובה

