פתאום גיליתי שאני לבד

בימים האלו הכל הולך הפוך, כלום לא זז, השחור הגדול נכנס לתמונה ובגדול.
אני לבד בעולם הזה, העולם הזה מלא באנשים וכולם מסתובבים שם ולא ממש מתקרבים ואני לבד כאן בעולם הזה.

גולה ענקית יושבת לי בגרון.
בא לי לצרוח בקול גדול אבל כלום לא יוצא.
הלב שלי כואב ואף אחד לא שם לב (אולי לאף אחד לא אכפת, אני מעדיפה את האפשרות הראשונה).
ופתאום גיליתי שאני לבד.
הפתעה!

דרך ארוכה עשיתי ב-5 השנים האחרונות. אני חושבת שב-5 השנים האחרונות התקדמתי יותר מאשר בכל ה-35 שנים שאני חיה (טוב, אולי הצעד הראשון שלי היתה התקדמות יותר גדולה 🙂 ).
אבל מה הדרך הזו שווה?
אני עדיין כאן לבד.
בודדה.
עם לב כואב ובלי יכולת לדבר על זה.
כלומר, אני יכולה לדבר על חלקים מהדברים עם חלק מהאנשים, אבל מה קורה אם הם עסוקים עם המשפחה שלהם? מה קורה אם יש להם את הצרות שלהם? מי נשאר איתי?

rain From riazzoli_blogspot

Rain From riazzoli

דמעות ממלאות לי את העיניים והגרון.
בא לי לצרוח בקול אבל כלום לא יוצא.
הלב שלי כואב ואני צריכה להתמודד איתו לבד.
בא לי לשבור את הכלים, להתפטר מהעבודה, להיכנס מתחת לשמיכה ולהיעלם.
אם אני ממש מרשה לעצמי להתפרע – בא לי לגמור את הכל ולסיים את הסאגה הזו שנקראת החיים.
אבל זה לא יקרה, יש יותר מידי אנשים שיפגעו מזה כדי שזה יהפוך לחצי מציאותי…

מה ביקשתי?
רק מישהו שישאל מה שלומי, יתעלם מהתשובה הרגילה של "יהיה טוב" ויקבל את התשובה האמיתית.
רק מישהו שישאל מה שלומי, יתעלם מהתשובה הרגילה של "יהיה טוב" ויהיה כאן בשקט לצידי.
רק מישהו שיחלוק איתי את המסע הזה, יקל קצת.
רק מישהו שיהיה שם בשבילי.
כי בימים האלו הכל הולך הפוך, כלום לא זז, השחור הגדול נכנס לתמונה ובגדול.
ואני לבד בעולם הזה, העולם הזה מלא באנשים וכולם מסתובבים שם ולא ממש מתקרבים ואני לבד כאן בעולם הזה.

הדורבנים / כל מה שרצית

הייתי בשבוע שעבר בהופעה של גיא מזיג – מומלץ ביותר!
רציתי לשים כאן את שיר האהבה המושלם שהוא כתב לאשתו קרן, אבל לא מצאתי ביצוע מספיק טוב.
אז הלכתי לכיוון היותר דיכאוני, גם מתאים להרגשה שלי 🙂

"מתוך השקט, היא מבינה
הוא לא יגיע- גם לא עוד שנה,
אבירים מהסוג שחלמה
לא יגיעו לכאן אף פעם…"

להשאיר תגובה

