הכי רחוק שאפשר

בא לי לנסוע הכי רחוק שאפשר, להיעלם בלי להשאיר סימן, פשוט…

אתמול בלילה לקחתי את הבעל של אחותי לשדה התעופה (פשוט גיסי נשמע זקן מידי), אמצע הלילה והכבישים ריקים.
בכניסה לשדה עצרו אותנו לתשאול כי הוא קצת פחות לבנבן ממני, אבל הי – ישראל 2016.
הוא נסע לו לשבוע לאיזה סמינר מקצועי ואחותי נשארה עם 2 זעטוטים וסבתא תומכת.
ואני?
אני נסעתי חזרה הביתה, נהנית מהכבישים הריקים והמוזיקה ברדיו.
משתשעשעת ברעיון של פשוט להמשיך לנסוע ולראות לאיפה אני אגיע, אבל לאן כבר אפשר להגיע במדינה כ"כ קטנה? 🙂

IMG_4853

בא לי לנסוע רחוק, להיעלם.
להשאיר מאחורי את החיים, את הסיבוכים, את המחוייבות, את הרווקות, את עצמי.
בא לי לזרוק הכל לפח, להדליק את הגפרור האחרון ולא להישאר לראות איך הכל נשרף מאחורי!

אבל זה הרי לא יקרה, אפילו בחלומות שלי אני לא באמת מרשה לעצמי להגיע כ"כ רחוק…

כשאתם עוצמים את העיניים וחושבים על המקום כי שליו, הכי מרגיע, הכי אתם, מה אתם רואים?
אם היו נותנים לכם את האפשרות לנסוע לכל מקום בעולם לכמה זמן שתרצו, יום – שבוע – חודש – חיים שלמים, מה הייתם בוחרים?

אני רואה צוק שפונה לאוקינוס, אוויר קריר, קולות מרוחקים של קרחון נשבר וכמה פאפינ'ס חמודים.
ובעיקר – שקט, שלווה, מוזיקה טובה באוזניים ושיכרון השיכחה…
איסלנד אהובתי, ההיית או חלמתי חלום?

Chris Cornell – I'm the Highway

(originally by Audioslave)

.Pearls and swine bereft of me
.Long and weary my road has been
.I was lost in the cities, alone in the hills
.No sorrow or pity for leaving, I feel.I am not your rolling wheels, I am the highway
.I am not your carpet ride, I am the sky

,Friends and liars don't wait for me
.'Cause I'll get on all by myself
;I put millions of miles under my heels
.And still too close to you I feel

.I am not your rolling wheels, I am the highway
.I am not your carpet ride, I am the sky
.I am not your blowing wind, I am the lightning
.I am not your autumn moon, I am the night… night

.I am not your rolling wheels, I am the highway
.I am not your carpet ride, I am the sky
.I am not your blowing wind, I am the lightning
.I am not your autumn moon, I am night… night… night
.Yeah, yeah, yeah, yeah

להשאיר תגובה

