הייתי אמורה…

הייתי אמורה עכשיו להיות נשואה עם 2 או שלושה ילדים.
הייתי אמורה להיות עכשיו עם הגבר שלי, זה שאני אוהבת ולפעמים קצת כועסת עליו.

הייתי אמורה להיות עכשיו עייפה אחרי סופ"ש עמוס בפעילות משפחתית ומעט שעות שינה.
היית אמורה לגור בבית או דירה עם לפחות 3 חדרים, שניים מהם מבולגנים.
הייתי אמורה להתרוצץ בין עבודה, להסעות, לבישולים וכביסות.
הייתי אמורה להיות טרוטת עיניים שרק רוצה עוד שעת שינה קטנה בבוקר שבת או איזה שנ"צ איכותי.
הייתי אמורה להיות אלופת הג'גלינג בין העבודה והמשפחה, כזו שמפילה את הכדור לפעמים אבל מרימה אותו בחזרה בלי שמישהו ישים לב.
הייתי אמורה לתכנן לקחת את הבן/ת שלי להופעה בזאפה ולהתלבט אם להזמין גם את האחיין שלי.
הייתי אמורה עכשיו להיזכר בגעגועים בתקופת הרווקות, לצבוע אותה בורוד מזוייף ולקוות שהיא תחזור רק לשעה.
הייתי אמורה לתהות עכשיו מה היה קורה אם הוא היה מישהו אחר, אם הוא היה מוותר, אם אני הייתי מוותרת.
הייתי אמורה עכשיו להיות מישהי אחרת.
הייתי אמורה…

אבל אמור זה שם של דג.
כולם אומרים שיש הרבה דגים בים, אבל אף אחד מהם אפילו לא שוחה לכיווני…

image

Twenty One Pilots / Car Radio

"

Sometimes quiet is violent
I find it hard to hide it
My pride is no longer inside
It's on my sleeve
My skin will scream
Reminding me of
Who I killed inside my dream
I hate this car that I'm driving
There's no hiding for me
I'm forced to deal with what I feel
There is no distraction to mask what is real
I could pull the steering wheel

"

להשאיר תגובה

