היה

השבוע העמוס, הפך לחודש עמוס…
היה קצת גשם, היו קצת דקירות, היתה קצת גזענות והסתה והיתה לא מעט עבודה…
היו כמה הופעות (רוצו לראות את מאיה איזקוביץ!!!), כמה הדלקות נרות ורק סופגנייה אחת…
היתה בריחה אחת מחדר במוסד למשוגעים (escape room עם האנשים המתאימים, זה להיט!), חנוכת בית של זוג מתמסד ופרידה מעוד חברה רווקה והסופ"ש – לא מעט שעות שינה 🙂

מה לא היה?

לא היו דייטים, לא היו שיחות טלפונים עם הגברים שמאחורי הכרטיסים.
לא היו נפילות לתהומות חשוכים, ומעט מאוד התעלות לגבהים משכרים.
לא התקבלו החלטות מרחיקות לכת, אבל אולי הן יתקבלו בקרוב.

אני עוד לא יודעת לאן החיים שלי הולכים,
עדיין לא הבנתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה.
אני לא בטוחה מה הלאה,
בינתיים אני מתמקדת בלמצוא סדרות חדשות לראות בזמן שכל הסדרות האמריקאיות בחופש, בלעבור את העומס הזה בעבודה ובלשרוד את ארוחת סוף השנה של המנהלים ובני זוגם של החברה…
ובלהחזיק אצבעות לקראת ההגרלה של הלוטו!

Half The World AwayAURORA 

So here I go"
I'm still scratching around in the same old hole
My body feels young but my mind is very old
So what do you say?
You can't give me the dreams that are mine anyway
You're half the world away
"…You're half the world away

להשאיר תגובה

