הגירוד מתקרב…

זה הולך להיות שבוע עמוס, שבוע מלא בתוכניות ומלא בעבודה.
מה בתוכנית?

משחקי הרעב – עורבני חקיין חלק 2 🙂
אני מאוד מקווה שהוא לא יאכזב, מאוד מקווה שהוא יהיה דומה יותר לסרט הראשון מאשר לסרטי ההמשך.
עד מחר אני נמנעת מכל כתבה בנושא, מכל ביקורת על הסרט, כי הפתעה או אכזבה – אני רוצה לחוות אותה לראשונה בקולנוע!

ערב בוגרים בבר אילן
קצת הרצאות של גורמים מובילים במשק ואחד אריק זאבי (המלך!) שהכל תירוץ לפגישה עם ידיד טוב שלא ראיתי כבר קצת יותר משנה…
מקווה שיהיה מעניין, שיהיה מעשיר ובעיקר שיהיה כיף 🙂

בין לבין, ערב פילאטיס, ערב "הקבוצה למאותגרי זוגיות", ערב אחד בלימודים , לא מעט עבודה (שם קוד להרבה עבודה) ואז סופסופ יגיע שוב הסופ"ש המיוחל!
כי בסופ"ש הכל שקט, הכל רגוע.
אני יכולה להיכנס לקונכיה ולהתחבא מהעולם, מהחיים…
אני יכולה להתעלם מכולם ומעצמי.

shirasela_FYS

אני לא בטוחה אבל נראה לי שהגירוד מתחיל לאותת לי שוב.
נראה לי שהוא ממש רוצה שאני אגרד אותו בחזרה ואני מנסה שלא.
אבל אני יודעת שזה לא יחזיק יותר מידי זמן, כי אני כבר על אדי האופורייה שהגיעה עם ההשלמה.
כי הגירוד הזה עכשיו מגיע עם השאלה "ומה עכשיו?" ואני לא בטוחה שבא לי עדיין לענות עליה, אני לא בטוחה שיש לי בכלל את התשובה והחיפוש אחריה נראה לי ארוך ולא פשוט בכלל…

אלוהים בג'ימייל (געגועים) פדרו גראס

השיר המופלא הזה התחיל להתנגן ערב אחד ברדיו,
והמילים שיכלו להישמע כמו גימיק תפסו לי את האוזן וגם המנגינה – תהנו!

תגובה אחת ל-“הגירוד מתקרב…

  1. פינגבק: היה | +shloshim30

להשאיר תגובה

