תבוסה

זה לא קל להודות בהפסד,
זה לא קל להפסיד.
זה לא קל להודות בכישלון,
זה לא קל להיכשל…

הרבה זמן לא כתבתי, לא סיפרתי  מה קורה בחיי, לא עמדתי בהבטחות שלי כלפי עצמי…

בהתחלה זה היה מין חוסר חשק שכזה,
אח"כ הבנתי שפשוט אין לי משהו מעניין לכתוב וכמה אפשר לקטר או לכתוב על אותו הדבר?!?
איפשהו בין לבין חשבתי שאולי אני פשוט צריכה קצת חופש, למלא את המצבורים, לתת לאצבעות להתגעגע למקלדת…
אבל היום ב-2:00 בלילה זה היכה בי,
פשוט לא היה לי נעים להודות באמת הכואבת, בכישלון הצורב שלי…

כשפתחתי את הבלוג כתבתי בעמוד ה"אודות":

"בת 30+ וישנה באלכסון.

יש עוד מיליון כמוני ואף אחת לא דומה לי 🙂 "

עבר כ"כ הרבה זמן וכלום לא השתנה…

את הפוסט הראשון של הבלוג סיימתי בנימה אופטימית משהו:

"אז היום, ממרומי גילי המופלג (30 שנים ו-3 חודשים אם רוצים לדייק), אני יודעת ש-30 זה לא כזה זקן, בחיים לא הכל מסתדר והגיע הזמן להתחיל לסדר!
החלטתי שפעם בשבוע, מעבר לשיחה השבועית עם הפסיכולוגית הנחמדה שלי, אני אעלה על הכתב תובנות, מחשבות, סיפורים או סתם אנקדוטות, הכל כדי להשאיר את עצמי מפוקסת על המטרה:
לקחת שליטה על החיים שלי!
מספיק לחכות שהכל יסתדר, הגיע הזמן שאני אסדר!

עכשיו רק נשאר להבין איך עושים את זה…

ברוכים הבאים למסע שלי, אני מקווה שהוא יסתיים בהצלחה 🙂 "

הרבה השתנה מאז יולי 2011, עשיתי המון צעדים קדימה.
סדקים החלו להיבקע בחומות הגבוהות שלי, לפרקים אפילו חורים קטנים שאפשרו לקרני השמש להיכנס ולאחרים להציץ קצת פנימה…
אבל מה הלאה?
אני חושבת שהגעתי לשיא שלי, עכשיו רק נשאר למצוא דרך להתגאות בשיא הזה…

הדליקו את הפנסים / כנסיית השכל

"כמה דרכים להחזיק במשהו
כמה אפשר לאבד
כמה דרכים להחזיק במשהו
כמה אפשר לאבד."

תגובה אחת ל-“תבוסה

  1. פינגבק: תקופת האבל | +shloshim30

להשאיר תגובה

