בגידה

אני לא יודעת מה יותר כואב, להיות מופתע כשמישהו בוגד בך או להתעלם מכל הסימנים, לטמון את הראש בחול ואז להיות מופתע מהבגידה…

יש משהו טוב בזה שבגידה מבחור עדיין לא חוויתי, מצד שני – גם אהבה גדולה לא ביקרה אצלי…
בגידות מחברים היו, חלקן היו מופגנות אבל רובן מעשי בגידה שצובטים את הלב אט אט, כ"כ בעדינות עד שהחור בלב שמופיע כ"כ מפתיע…
אבל הגוף שלי, הוא בוגד בי לא מעט…

כבר כמה שבועות (אולי כבר חודשים) שאני יודעת שמשהו לא עובד, משהו לא מספיק משומן, לא באמת בסדר.
כבר כמה שבועות שאני מנסה להתעלם, מקווה שזה שוב עניין של להוריד הילוך, קצת משחות, קצת סבלנות ובמקרה הכי גרוע כדורים.
אבל בסופ"ש הקודם נשברתי והחלטתי לעשות את המעשה האחראי ולקבוע תור לרופא.
רופא המשפחה החליט להמשיך בבירור ויצאתי עם הפניה ומרשם ללא מעט דקירות.
שישי בבוקר היה יום צולע ודואב בדיוק כמו הרגל שלי.
הוא התחיל בהשכמה טבעית, המשיך בקופ"ח כמו כל הזקנים וכוכביות חשודות בגיליון התוצאות והסתיים ב-"כן, את צודקת, הקרסול באמת משוחרר…"

אז הנה אני שוב, עם הרגל למעלה, הפניה לפיזיותרפיה בניסיון נואש להימנע מעוד ניתוח.
הדמעות כבר התייבשו, הבאסה כבר שקעה, זו רק אני והרגל הבוגדנית שלי…
בעצם, יש עוד כוכבית בגיליון התוצאות, מי יודע מה היא אומרת…

Cold War KidsSomething is not right with me

להשאיר תגובה

