תינוקות

תינוקות – זו מילה גדולה, מילה שמעוררת הרבה רגשות, מילה שמעוררת הרבה תחושות.
תינוקות – זו מילה גדולה, מילה שמלווה באחריות גדולה, מילה שמלווה בהוצאות והנאות.
תינוקות – זו מילה גדולה, האם אני מוכנה להתמודד איתה?

זה הרי לא סוד גדול שהביציות שלי הולכות ומתייבשות עם הזמן, אני לא מתכחשת לעובדה ולא מתעלמת ממנה.
זה גם לא סוד גדול שזה המסלול "הטבעי" והמתבקש, ואפילו הורות יחידנית או משותפת הופכת מקובלת יותר ויותר…
אבל אז, מגיעה השיחה הלא מאוד צפויה בדרך חזרה מיום קניות עם אמא:

"אז חשבת על להביא ילד לבד אם לא תמצאי בן זוג?"

From riazzoli_blogspot4

טוב, זו לא באמת שאלה מפתיעה.
אבל כרגיל אמא מוצאת את הסיטואציות הכי לא קשורות לדבר על נושאים כאלו…

לא כ"כ ברור לי איך עניתי בשלוות נפש, אבל משום מה לאחרונה אני קצת יותר רגועה כשהנושאים האלו עולים.
אולי זו הבגרות.
אולי זו השלמה עם המצב.
אולי זה התהליך.

אז תינוקות לא יצאו ממני בקרוב, מכ"כ הרבה סיבות…
תינוקות לא יפריעו את שנתי בקרוב, מהמון סיבות…
תינוקות אולי יהיו בעתידי, אבל בינתיים זה לא מדגדג לי באצבעות מספיק בשביל לעבור תהליך ארוך, קשה (פיזית, מנטלית וכספית) ובודד…
בינתיים אמא תישאר עם הנכדים מהבת האמצעית שלה (בינתיים נכד אחד, אבל אני תוהה כבר כמה זמן מתי תגיע ההכרזה על נכד/ה נוספ/ת 😉 ), בן צעיר מוצלח שכל עתידו לפניו ובת בכורה שמתקדמת בצעדי ענק ליום בו היא תקבל חתול במתנה 🙂 (סתם, חתולים אני לא סובלת!)

Daughter / Pearl Jam

להשאיר תגובה

