הבעיה היא

הבעיה היא אצלי.
הפתרון כנראה גם נמצא עמוק בתוכי.
יכולתי להרים טלפון, לפחות לשלוח סמס מתעניין…

הבעיה היא אצלי.
הפתרון כנראה גם נמצא עמוק בתוכי.
יכולתי להזיז את עצמי מהספה, לסדר, לנקות, להרגיש קצת מועילה.

הבעיה היא אצלי.
הפתרון כנראה גם נמצא עמוק בתוכי.
יכולתי להראות התעניינות, לעודד את הצד השני…

כן.
איזו תובנה מפתיעה!
הכל מונח אצלי, מחכה לי, ממתין שאני אפתח, אזום, ארצה מספיק…
הלוואי והייתי מוצאת את הדחף הפנימי הזה, הלוואי והייתי יודעת איך לתדלק את ההרגשה או יותר נכון את הפעולה.
אני באמת כבר לא מצליחה להבין את עצמי.
אני באמת כבר לא מצליחה להבין איך אני מצליחה לבזבז שבת שלמה על כלום.
אני באמת כבר לא מצליחה להבין את עצמי.

charolottewatts_FYS

בשישי ישבתי בזאפה.
זאת היתה הופעת צהריים משובחת, אמיר דדון הפליא בשירה (הרי כבר מזמן חשפתי שהוא פשוט הלחין את החיים שלי 🙂 ), קרולינה הצטרפה אליו לכמה שירים והפליאה בהיותה דומה להפליא לציפי שביט וזמרת משובחת והחברה היתה נחמדה.
ואני?
אני יושבת, מפטפטת לפני ההופעה עם החברים, זורקת הערות בין השירים, שרה כמעט את כל המילים, מתרגשת בפנים מהשריטות המדממות וצופה מהצד.
מסתכלת על הזוגות שיושבים מסביבי, שולחים ידיים אחד אל השנייה ברגעים הנכונים, מגניבים מבטים מלאי משמעות.
מסתכלת על החבורות שישבות סביבי, מדברים בלי הפסקה עד לתחילת המופע, מחליפים חוויות, רכילויות, בדיחות, מחלקים את החשבון ונפרדים לשלום ביציאה.
מסתכלת על החברים שחולקים איתי שולחן, מהנהנים וזזים לצלילי השירים, מחייכים בהנאה או אולי בהזדהות עם המילים, שרים ומזמזמים, מתפלאים מהקול, מהמילים, מהחוויה…
מסתכלת עליי, מהצד, כאילו כמו בסרט. שרה את כל המילים (כמעט), מחייכת אל החברים כשהמבטים מצטלבים, רוקדת מפנים, מסתכלת על אחרים, נהנית מההופעה אבל לא בכל עוצמתה, מתנהגת כמו שאני יודעת.

כן.
זו אני.
חייה את החיים מהצד,
מנסה למלא אותם בחוויות אבל מצליחה להינות מהן רק במידה.
מזמינה אליי התחלות, אבל חוסמת אותן עוד בהתחלה.
מחכה שהכל יתחיל…

מנגינות / מופע הארנבות של ד"ר קספר

עד שאמיר דדון יוציא עוד דיסק, אין ברירה אלא להרחיב אופקים 🙂
"עוטף את עצמי במנגינות ועולה למעלה
עולה למעלה
עד שאני שוכח מהכול
עוטף את עצמי במנגינות ועולה למעלה
עולה למעלה
עד שאני יורד שוב חזרה"

להשאיר תגובה

