צבעי הקשת

זה מדהים!
כל הפייסבוק מלא בתמונות פרופיל צבעוניות.
הממשק עריכה של וורדפרס קיבל זריקה צבעונית.
וכולם חוגגים את החלטת בית המשפט העליון של ארה"ב כאילו היינו המדינה ה-51 של ארה"ב…

זה לא שאני לא בעד שיוויון זכויות או מתן אפשרות לכל מי שרוצה להתחתן עם מי שהוא רוצה – לגמרי בעד.
אני פשוט לא כ"כ מבינה את הנהירה של החלפת תמונת הפרופיל…

לאן הנושא הזה הולך?
לשום מקום, אין לי משהו חכם להגיד על זה. סתם הייתי צריכה לפרוק איזה משפט או שניים 🙂

אז על מה כן בא לי לכתוב?
בא לי לכתוב על שינוי מדהים שקרה לי בחיים!
בא לי לכתוב על דייט מוצלח או יותר נכון על אהבה חדשה ומרגשת!
בא לי לכתוב על התחלה חדשה, שונה, קצת מפחידה אבל בעיקר מרגשת!
בא לי לכתוב עליי, על התהפוכות בחיי, על החידושים בחיי!
בא לי לכתוב על כל זה,
רק שזה עדיין לא קרה.

הגברים בחיי עדיין וירטואליים ודייט מוצלח לא קרה גם השבוע (אולי כי לא היה דייט השבוע בכלל 😉 ).
אהבה מרגשת עדיין לא נחתה עליי.
לא התחלתי משהו חדש, הכל די רגיל.
אני עדיין כאן על הספה, מקללת את הקיץ והלחות הישראלית.
צופה בטלוויזיה בסרטים מפגרים שאני בכלל לא רוצה לצפות בהם אבל זה מה שיש…
הדבר היחיד שכן השתנה זה שמסביבי בלאגן של חומרי יצירה שונים ומשונים (במקום שקיות של ג'אנק פוד) ויש בזה משהו נחמד – ביצירה שקורת שוב…

אחת בלילה, כבר מחר.
לא בא לי על מחר.
לא בא לי* על עוד שבוע.
בא לי להישאר כאן, בין הררי הבלאגן שלי**, עם הטלוויזיה הגרועה, עם המחשב המרצד והטלפון השותק.
בא לי עוד קצת שקט, דממה מעצבנת אך קצת מענגת.
בא לי עוד קצת זמן עם עצמי, עם מוחי הקודח, עם השעמום, עם הכלום – שלי.

לילה טוב…

Cut it outDaniela & Ben Spector

שיר אהבה-שנאה לעצמי 🙂

* אני נשמעת כמו האחיין שלי בן השנתיים: "לא בא לי!" זה המשפט האהוב עליו… אולי אני פשוט חווה ריגרסיה קלה לגיל הזה… 
** זה נשמע כאילו אני איזה אגרופובית משוגעת, אני לא. נשבעת! זו סתם הגזמה תיאורית לצורך דרמה 🙂

תגובה אחת ל-“צבעי הקשת

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

