מחפשת השראה

בערוץ E! התחילה עכשיו סדרה חדשה על בלוגריות אופנה, לא סדרה מאוד צהובה כפי שהיה אפשר לצפות מתוכנית ריאליטי בערוץ הזה – אולי כי זו סדרה אוסטרלית…
אף פעם לא הבנתי את הרצינות התהומית בה אנשים מתייחסים לאופנה, אבל מכיוון שבשבועות האחרונים אני בחיפוש אחרי השראה, זרמתי עם התוכנית.

בינתיים כבר עברתי לתוכנית ריאליטי נוספת – אקס פקטור, אולי שם אני אמצא קצת מוזיקה לנפש, להשראה…
אבל בינתיים זו תוכנית בידור בה צוחקים על הרוסי ההזוי, הערס המפתיע והילדון עם האגו הענק. אולי היא עוד תתפתח לתוכנית מוזיקה.

אז החלטתי להירשם לסדנא של 30 יום בה בכל יום מקבלים אתגר יצירתי אחר.
זה יכול להיות פלופ גדול, או הדבר שכ"כ חסר לי, הדבר שיפתח אצלי את הדלת הנעולה, הדבר שיעורר את הגירוד הנעלם באצבעות, הדבר שיתחיל להניע את הגלגלים החלודים!
עדכונים בהמשך – מבטיחה!

מה עוד חדש?
החלטתי לנסות להיות קצת יותר חברותית ובחודש האחרון ארגנתי לעצמי מגוון פעילויות והופעות.
האמת שזה קרה קצת במקרה, המון הופעות טובות צצו כמו פטריות אחרי הגשם  והחלטתי שלא להיכנע לעצלנות המובנת ופשוט לזרום.

כי נגמר הגשם ונשארו עם גשם של הופעות טובות (וגם כי צבעי הקשת באופנה השבוע :-) )

כי נגמר הגשם המרענן ונשארנו עם גשם של הופעות טובות, וגם כי צבעי הקשת באופנה השבוע 🙂

בינתיים, אין אכזבות 🙂
יהודית רביץ אירחה את גורי אלפי שהצליח באופן מופלא לשדרג את אחד המופעים הכי טובים בארץ!
פורטיסחרוף היו אדירים, אפילו יותר מהמצופה!
ג'יין בורדו הפתיעו עם מגוון שירים משעשעים! (הדיסק שלהם לגמרי נכנס לרשימת ה"לקנות" שלי!)
דודו טסה הפציץ עם מוזיקת רוק איכותית!
אני בטוחה שכנסיית השכל עם 40 הנגנים לא יאכזבו בשבוע הבא!
ויש כבר למה לצפות ביולי – הכרטיסים למרסדס בנד כבר נקנו ואני עובדת על כרטיסים לאמיר דדון המעולה!
המלצות להופעות נוספות יתקבלו בשמחה 🙂

גם גיזרת הדייטים מתחממת (על אש קטנה בינתיים, אבל זה עדיין חימום לעומת תקופת הצינון הארוכה שלי 😉 )
החלפת מסרים קצרה באתר עם כמה בחורים הפכה להתכתבות קצרה עם שניים בוואטסאפ ולבסוף ל-2 שיחות ו-2 דייטים בשבוע הבא.
מקווה שגם כאן יהיה לי מה לעדכן…

ג'יין בורדו – פייסבוק / מעגלים

"זריחות שוקעות מהר
עונות חולפות יותר
ואני אותה אחת בתוך זמן שמתקצר."

להשאיר תגובה

