אני לא מקולקלת!

זה פשוט קרה, בסיטואציה הכי מוזרה בעולם.
עוד ישיבה רק הפעם אחת כזו שמשפיעה על חיינו ועתידנו, עוד ישיבה רק שהפעם הרבה יותר מוטל על הכתפיים הצנומות שלי (מה אכפת לי להחמיא לעצמי 🙂 ).
ואז יצאתי מחדר הישיבות, מהדיון הסוער, כשידי על העליונה ונכנסתי למשרד הסגור לבשר את הבשורה – ושם הוא היה.
בבת אחת משהו ניצנץ שם, משהו התחבר שם, משהו…

אלו היו אחר צהריים ארוכים, אשר הפכו לערב ארוך, אשר הפך ללילה מתיש במיוחד.
היו שם הרבה ויכוחים,
הרבה ניסיונות לפשר,
הרבה צעקות,
הרבה ניסיונות להרגיע את הרוחות,
הרבה שעות…

אבל הוא היה שם.

חיוך נחמד,
הומור מדוייק,
מבט מבין,
מחמאות מקצועיות שגורמות ללב לרקוד,
ואיזו תקווה קלה שאולי אחרי שהכל יגמר, משהו עוד יקרה.

ואז, איפשהו באמצע הלילה הארוך,
באיזה משרד עם נוף תל אביבי וכמה אנשים לחוצים,
השעון מתקתק והעצבים מרוטים,
הדרך היחידה להעביר את הזמן כשמחכים לתשובות היא סמול-טוק.
אז מישהו שאל: "אתה כבר נשוי?"
והתשובה המאכזבת: "כן, כבר עם 2 ילדים. עבר הרבה זמן…"

כל מה שנותר לי זה לבלוע את הרוק ולהמשיך קדימה.
כל מה שנותר לי זה להצטער,
כל מה שנותר לי זה לקוות שיום אחד זה יקרה שוב אבל עם מישהו עם תשובה אחרת לשאלה.
כל מה שנותר לי זה להינות מהעובדה שהלב שלי לא מקולקל לגמרי, רק קצת בררן.
כל מה שנותר לי זה לחייך לעצמי, להינות מהסוד הקטן הזה שלי שקצת משמח וקצת צובט בלב…

my-heart-skips-a-beat-8b9971db-5cc4-49c3-bfa7-6325721ce865

ציפייה לאושר / יהודית רביץ

"…וזה מפחיד אותי לרצות לקחת חלק,
אפשר להפגע, אפשר לכאוב.
קצת אומץ לב
אני אומרת לא יעשה לי נזק,
האביב הזה יקח אותי אל תוך הטוב,
האביב הזה יקח אותי אל תוך הטוב…"

אמן!

3 תגובות ל-“אני לא מקולקלת!

  1. לא בדיוק הבנתי מה היה
    ?

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

