34

ביומיים האלו שאני כבר בת 34, כלום לא השתנה.
אני עדיין כותבת את הבלוג הזה בחצי שכיבה על הספה כשברקע סרט כלשהו בטלוויזיה, השכנים עושים רעש כמו בכמו מוצ"ש והדירה שלי עדיין לא עברה את הניקיון השבועי המתבקש.

מצאתי את זה בפייסבוק, מסתבר שהספסל המגניב הזה מתסדר לו איפשהו בירושלים!

מצאתי את זה בפייסבוק, מסתבר שהספסל המגניב הזה מסתתר לו איפשהו בירושלים!

ביומיים האלו שאני בת 34, הספקתי כמה דברים:
– להתעכב 6 שעות בעיר בלגית אפרורית ולנחות כאן אחרי לילה ללא שינה.
– לנחות היישר לזרועותיהן המחבקות של עשרות הודעות ברשתות השונות 🙂
– להבין שאני כנראה אלרגית ליום הולדת שלי כי שוב ביליתי אותו עם קריסת מערכות פונקציונאליות (אני אחסוך מכם את התיאור)
– ללכת לישון כמו זקנה ב-22:00 במקום לחגוג, כי מי כבר חוגג בימינו? (במיוחד לאחר כל הסעיפים הקודמים…)
– לחגוג לסבתא יומולדת (מי יודע אם ה-1/5 זה באמת יום ההולדת שלה, אבל זה היום בו חוגגים לה. זה קטע שלסבים וסבתות אין באמת יום הולדת, אלא סתם איזה תאריך רנדומלי שבו רשמו אותם או שהם קיבלו איכשהו…) עם שאר הנכדים והנינים ולחטוף ממנה על הראש שאנחנו עושים ממנה צחוק בזה שאנחנו חוגגים לה ובגללנו היא תהיה חולה.
– לחגוג יום הולדת עם המשפחה עם כל המאכלים שאני אוהבת! (למרות שרובם בכלל לא היו מאכלים שאני אוהבת, אבל אל תגלו לאמא 😉 )
– לחפש השראה, את הגירוד באצבעות שיגרום לי לעשות משהו. לצערי הגירוד עדיין לא מספיק חזק…
– לסיים את הסדרה קשר דם עליה המלצתי בפוסט הקודם (הבנתי שעונה שנייה בעבודה!)
– לבהות בעוד כמה תוכניות, לעבור עוד כמה שלבים, לחלק עוד כמה לייקים, להעלות עוד כמה תמונות, לקרוא כמה כתבות, לתהות אם עשיתי טעות שלא קניתי כרטיס לרובי, להחליט שזו לא טעות ועדיין לקנא קצת…
– להחליט להיות אמיצה ולדבר בכנות עם הפסיכולוגית שלי בשבוע הבא, בכל זאת בשביל זה אני משלמת לה…
– לקוות שהסעיף הקודם יתקיים כי הוא כתוב כאן שחור על גבי לבן.
– להבין שכבר התחיל שבוע חדש אבל אין באמת חדש…

מיטות חולות / כנסיית השכל

תגובה אחת ל-“34

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

