ניקיונות

כולם מנקים, כולם מדיפים מאקונומיקה ושאר חומקי ניקוי כימיים.
גם הבית שלי דורש ניקיון, אבל כשהגב מזדקן והטיסה מתקרבת, החלטתי שלא לאתגר את עצמי ולהמשיך עם הבלאגן והזוהמה היומיומית…
אז אם הניקיון הפיזי נדחה למועד מאוחר יותר, אולי הגיע זמן לניקיון פנימי?

אז איך מנקים שם בפנים?
מישהו מכיר חומרי ניקיון מתאימים?

יש כאלו שימליצו לעשות איזה דיאטה ניקוי שתנקה את הגוף והנפש – אבל זה פחות בשבילי.
יש כאלו שימליצו לעשות איזו וויפאסנה לניקיון פנימי והתחברות לעצמי – אבל גם זה פחות בשבילי.
אני החלטתי פשוט לכתוב כאן, לנסות להוציא את כל הליכלוך החוצה ולקוות לתחושת ניקיון…

אז מה יש בפנים שעדיין לא כתבתי עליו?

השבוע ב"קבוצה למאותגרי זוגיות" השיחה התגלגלה ופתאום נשאלתי: "רגע, מה בכלל דעתך על זוגיות, את רוצה?"
זה לא שלא דיברתי שם על הנושא, אבל אנשים מתחלפים, הנושאים זורמים ולפעמים הפתיחות המאותגרת שלי לא נצרבת מספיק עמוק אצל אנשים…
לאחרונה יש לי תשובה מוכנה לשאלה הזו.
פשוט: "כן, אני רוצה אבל כנראה שאני קצת אמביוולנטית לגבי כל הנושא"

אז כן, אני רוצה.
אני רוצה בן זוג שיעורר בי פרפרים וחיוך לא מוסבר.
אני רוצה מישהו שיכנס מאחורי החומות ויראה את הסדקים וחיוכים שם בעיר האסורה.
אני רוצה שמישהו יחזר אחרי וירצה אותי.
אני רוצה להשוויץ ולהיות מושווצת.
אבל,
אני לא באמת רוצה להמשיך עם החיפוש הזה.
נוח לי מידי עם עצמי, עם סדר היום שלי, עם ההרגלים שלי.
אני לא רוצה להכיר אנשים חדשים, להתעניין בחייהם המשעממים, לדבר על החיים שלי שנשמעים משעממים ולהבין שכנראה זה פשוט לא זה.
אני לא רוצה להרגיש מפגרת (תרתי משמע).
אני מפחדת מהרגע שבו אני אצטרך לתת למישהו להציץ פנימה, לא כי מסתתר שם סוד כזה מפחיד, לא כי אני חושבת שזה צעד בלתי אפשרי, אבל בינתיים זה פשוט משהו שאני לא יכולה לעשות…

ציניות - החומה הכי גדולה שיש! (לי)

ציניות – החומה הכי גדולה שיש! (לי)

אנחנו עוברים כמה תהפוכות בעבודה, מחכים להחלטה סופית שיכולה להוביל אותנו לדרך חדשה ומלהיבה, או לכיוון אחר – דרך חדשה ומאתגרת.
הכל מאוד סודי.
הכל מאוד דחוף.
הכל מאוד.
ואני לבד בתהליך הזה, יכולה לדבר עליו עם חברה טובה שאיתי בהנהלה וזהו בערך…
אני לבד בתהליך הזה, כי אני לבד.
אז אבא ואמא יודעים, איתם אני מתייעצת, להם אני מספרת, אבל זה לא אותו הדבר.
כי לבד זה לפעמים הרבה יותר קל, לא צריך לדפוק חשבון לאף אחד, לא צריך להסביר למה נתקעת בעבודה עד כ"כ מאוחר או למה בא לך לצאת בדיוק עכשיו.
אבל כשלבד, אף אחד לא מתקשר ב-23:15 בלילה לשאול למה עוד לא יצאת מהעבודה, אף אחד לא דואג לך, אף אחד לא חולק איתך.

כי אני לבד,
רוצה זוגיות
מפחדת מזוגיות.

כי אני לבד,
רוצה שינוי
מפחדת משינוי.

כי אני לבד,
רגילה לעצמי
מפחדת מעצמי.

כי אני לבד, ותמיד הייתי ככה…

עוד 3 ימים אני טסה לטיול בארץ רחוקה רחוקה.
12 ימים של חופש עם די הרבה אנשים שאני לא מכירה.
מקווה שיעבור בשלום, עם הרבה חוויות, התחלות וזיכרונות…

פסח שמח!!!

Not Another Happy Ending / Sandi Thom

גם שיר טוב וגם סרט טוב!

4 תגובות ל-“ניקיונות

  1. אפשר להתלונן קצת על העולם? הספקתי להיפגש עם מגוון מועמדות, ותמיד אני שואל את עצמי מתי אזכה לפגוש מישהי שלא מפחדת להתחתן. כולן אומרות שהן רוצות, אבל למדתי שזה לא מספיק. רובן של הרווקות המתמידות פוחדות להתחתן מסיבות שונות ומשונות. כן, כולן רוצות להתחתן, רוצות מאוד. אבל פוחדות.
    אני מכיר את נושא השיעמום בפגישות. אני לעולם לא אפסול על כך, אני לא מצפה למישהי שתקסים אותי ותרשים אותי ותצחיק אותי או אפילו תעניין אותי. אני מחפש רק מידות טובות, תפקוד תקין ויכולת שותפות. צריך שתהיה מציאת חן, אבל ללא ציפיות מוגזמות.

    לדעתי כדי להגיע לחתונה צריך לחשוב למה כן, ולא למה לא. כשלא רוצים, מוצאים המון סיבות לפסול. לא חסר סיבות למה לא.

    • להתלונן תמיד אפשר, בשביל זה קיים הבלוג לא? 😉
      אני לא בטוחה שאני מסכימה עם ההבחנה, אבל יכול להיות שמהצד השני של המתרס זה נראה ככה…
      בינתיים, מהצד השני של העולם, אני רק יכולה להצטרף לנושא התלונות ולהתעצבן על השותפה שלי לחדר שנוחרת כמו נגר ביום טוב 😦
      אוי כמה שאני מתגעגעת הביתה לשקט שלי ברגעים כאלו…
      אבל אל דאגה, בבוקר הכל עובר 🙂

  2. בואחת מהחג כאן, הא?
    או בורחת מעצמך?

    ממה שכתבת מעבר לחוסר הביטחון המשווע בין המילים (פלוס דפיקות מסויימת, יש לומר)

    נדמה שיותר קשה עלייך הבדידות מאשר הרצון בזוגיות.

    ותתפלאי אבל יש לכך פתרונות. (לא טיפוליים פסיכולגיים קאוצ'ריים)

    • טל, אני חייבת להודות שהפעם איתגרת אותי בתגובה שהיא קצת חידתית בשבילי…
      לא כ"כ הבנתי למה התכוונת (אפילו אחרי קריאה שניה של הפוסט כולו 🙂 )
      יכול להיות שזו השעה, יכול להיות שזה המרחק הגדול ויכול להיות סתם חוסר הבנה…

להשאיר תגובה

