אחת בלילה

אחת בלילה, יותר נכון – 1:11 דקות, זו שעה שצריך לישון בה, לחלום חלומות מתוקים כדי שמחר בבוקר לא יהיו עיגולים שחורים.

אחת בלילה, הכוכבים מנצנצים בשמיים וביום טוב אפשר אפילו לראות אותם מעל הראש שלי דרך חלון התקרה.

אחת בלילה, המירוץ למיליון נגמר מזמן (פרק משעשע, אבל הקודם היה קורע!) ובטלוויזיה רק סדרות גרועות או ש.ח…

אחת בלילה ואני חייבת לסיים דיווח שעות כי יש גבול לכמה פעמים אני אדחה את זה ואנזוף באחרים על איחורים.

אחת בלילה ולא בא לי שהסופ"ש יגמר כי מחר שבוע חדש ואין לי כוח אליו, כיף לי בשקט שלי, כיף לי בשלווה של הסופ"ש, כיף לי להיעלם ככה…

אחת בלילה זה זמן טוב לחשבון נפש, לכתיבת פוסטים חושפניים.

אחת בלילה ואני כאן מול המחשב והמוח שלי ריק.
מנסה לחשוב מה בא לי להגיד, מה אני צריכה לפרוק כאן וכלום לא עולה.
מנסה למשוך זמן, לתת לאצבעות לרוץ במקום למוח, לפעמים זה עובד.
מנסה לכתוב על כלום, אולי זה יתפתח למשהו קצת יותר רציני, יותר אמיתי.
מנסה לפתוח את הלב אבל הוא מסרב להיפתח, מסרב להגיד לי מה כבד עליו.
מתחבא מאחורי מסך עשן ורוד של שלוות סופ"ש וציפיה לאושר בטיול בפסח.

dark-thinking-loneliness-alone-broken1

אחת בלילה זה בדר"כ זמן טוב לכתוב, זמן טוב לשחרר, זמן טוב להיפרד מהסופ"ש, אבל היום הכל חסום.

אולי פתחתי מספיק בשבוע שעבר והשבוע הגיע הזמן לנוח…

הייתי בטוחה שכבר צירפתי את השיר הזה.
הייתי בטוחה, אבל למרות שנברתי לא מצאתי אותו.
החלפתי היום דיסק באוטו ופתאום מצאתי את הדיסק שלה ובבת אחת חזרתי לתיכון ושמעתי את השיר פעמיים ברצף.
נראה לי שהוא ממש מתאים לפוסט של שבוע שעבר, אבל גם נראה לי שהוא מתאים לי תמיד.

אם אין את / אחינועם ניני

"חזקה, חזקה
הרימי גבוה את הסנטר
כך הדמעות מגיעות עד הלחי
לא יותר
ושימרי ושימרי
על הברק בלילות
על הניצוץ שבעינייך"

3 תגובות ל-“אחת בלילה

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

  2. "אבל הוא מסרב להיפתח, מסרב להגיד לי מה כבד עליו."
    איזו שורה יפה

להשאיר תגובה

