שנות ה-90 העליזות

שבוע שזה מתבשל בתוכי, אם מקשיבים טוב טוב אפשר ממש לשמוע את זה קורה.
שבוע שאני מחזיקה את בבטן, מנסה להחזיק חזק כדי שלא יתפרץ ויפריע.
שבוע שאני יודעת שזה יגיע אבל מקווה שלא…
אבל זה הגיע.
בסופ"ש.
כמצופה…

המחלה החורפית השנתית תקפה, האוזן, הגרון, החלושס, הכל הצביע שזה הולך לכיוון הזה, אבל למי יש זמן להיות חולה?!?!
למי שמתכנן תוכניות לסופ"ש…

אז העברתי את השבת במיטה, עם ערימת נייר טואלט, כדורים נגד צינון וכאב ראש בלתי נגמר… סקסי…

אבל שנייה לפני שהטישו השתלט על חיי הספקתי לחגוג 20 שנה ל"פצעים ונשיקות"!!!

מה אפשר להגיד על הופעת רוק איכותית שלא נאמר???
הופעת חימום נוסטלגית של קרח 9 שרק הזכירה כמה טוב היה פעם ולאחריה הם עלו – 3 גיטרות ותופים עם אורחים מובחרים כמו ירמי קפלן, צ'לנית מחוננת וקלידים.
היה חשמל באוויר!
הגרון הכואב שלי נכנע לצרחות וניסיונות השירה שלי והמילים זרמו מתוכי כאילו שנות ה-90 לא עברו מהעולם!
כל השירים, אחד אחרי השני, לפי הסדר – גם כאלו שמעולם לא שמעתי בהופעה!
ולאחריהם, עוד סט שלם מהמובחרים שבשירים מהדיסקים האחרים!
כן, כן, שעתיים וחצי של רוק ישראלי איכותי זה כל מה שצריך כדי לגרום לי לשכוח קצת ממחלת החורף הנוכחית שלי 🙂

כי הדיסק שלהם ליווה אותי לאורך כל גיל ההתבגרות, עוד שהוא היה קלטת!
כי את הקלטת שלהם המשכתי לשחוק גם באוניברסיטה כשלאוטו שלי היה רק -רדיו-קלטת (ואוו, כמה זקנה אני נשמעת!).
כי את הדיסק שלהם קניתי ליום הולדת כשהחלפתי את הרדיו-קלטת הישן ברדיו דיסק.
כי השלום המבוייש מספי אפרתי וה"מה נשמע" הכובש מיהלי סובול כשחיכיתי בתור לשרותים עדיין מרגשים אותי, גם ממרום גילי…
כי עברו 20 שנה והוא עדיין כ"כ רלוונטי!!!

אולי אני צריכה לשנות את הכרטיס שלי ל: "אם גם אתה מכיר בע"פ את המילים של כל השירים של פצעים ונשיקות או כריזמטי כמו יהלי סובול…"

עוד פעם / מוניקה סקס

ואם החוו"ד שלי לא מספיקה, גם בבלוג של יובל אראל מהללים את ההופעה!
(מתנה מובטחת למי שיזהה אותי בקטעי הוידאו 😉 )
וגם ב-MAKO יש קטעים מוצלחים מההופעה!

3 תגובות ל-“שנות ה-90 העליזות

  1. לצערי אין לי מושג בקשר ללהקות האלה, אך אני מזדהה עם ההצטננות. עברתי את זה באבוה בוהה…

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

  3. פינגבק: סימן שאתה זקן | +shloshim30

להשאיר תגובה

