לא לסגור

"לא לסגור
שהכל ישאר פתוח
לא לסגור
שהכל ישאר פתוח
ואם גם לא תלכי לשום מקום
ואם גם לא תיפתח שום דלת
ואם גם לא תבקשי שום דבר
ואם גם לדלתך לא יבוא זר
לא לסגור
שהכל ישאר פתוח"
(לא לסגור / יהודית רביץ)

בחמישי בלילה ערוץ 1 החליט לפנק (כנראה לכבוד יום ההולדת שלה) ושידר כמה תוכניות ברצף של יהודית רביץ. הופעה שלה בצוותא, תוכנית עם אהוד מנור ועוד הופעה בלילות יפו.
אני ראיתי את ההופעה שלה בערך 10 פעמים (לא מגזימה!) ומגרד לי באצבעות לראות עוד אחת, כך שבשבילי זה היה תענוג גדול 🙂
אבל התענוג היה אפילו הרבה יותר גדול כאשר גיליתי שם כמה שירים "חדשים" שלה, כמה שירים שמעולם לא שמעתי, או לפחות לא נצרבו לי בתודעה.

אז החלטתי לעשות מעשה, לחפש שירים שלה שאני לא מכירה, אבל דרך המילים ורק אח"כ דרך הצלילים.
את האוצר שלמעלה מצאתי לצערי בלי הצלילים, אבל נראה לי שהמילים אומרות הכל.
נראה לי שאת המילים האלו אני צריכה לאמץ.
נראה לי שזו צריכה להיות ההחלטה שלי לשנה החדשה…

14701695019_c6da683c4f_o

הטלפון צילצל, על הצג מופיע "בעל הבית".
השעה כבר 21:30.
טלפונים מבעל הבית בשעה כזו לא יכולים לבשר משהו טוב.
"החוזה שלך עד סוף יוני, נכון?"
"כן… אבל אני אשמח לא לעזוב השנה"
"אה… פשוט יש משפחה שרוצים את הדירה עם הקומה שלך" (אני גרה בגג של דופלקס)
"אה…"
"…"
"תראה אם אין ברירה, אני אשמח להתרעה מראש כדי שאתחיל לחפש"
"טוב, אעדכן"

טלפונים מבעל הבית בשעה כזו לא יכולים לבשר משהו טוב…

"לא לסגור
שהכל ישאר פתוח
לא לסגור
שהכל ישאר פתוח
ואם גם לא תלכי לשום מקום
ואם גם לא תיפתח שום דלת
ואם גם לא תבקשי שום דבר
ואם גם לדלתך לא יבוא זר
לא לסגור
שהכל ישאר פתוח"
(לא לסגור / יהודית רביץ)

אז אם מישהו מוצא את הצלילים של המנטרה החדשה שלי – רק תגידו!

תגובה אחת ל-“לא לסגור

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

