מזל טוב סבתא!

לסבתא שלי יש יום הולדת היום! (נו, זה הפך כבר לאתמול, אבל מה זה משנה…)
בשנים האחרונות התחלנו לחגוג לה, כנראה שככה זה כשאתה עובר את גיל 90 – כל שנה היא הישג שצריך לחגוג ובגדול!
אז את יום ההולדת ה-94 היא חגגה בארוחת ערב, מוקפת בילדים, נכדים ונין 🙂

tumblrlaifb56pD61qbvn3zo1500large

אני מעריצה את סבתא שלי, בעיני היא אחת הנשים האמיצות בעולם!
היא עקשנית אך בטוב טעם.
היא מהפכנית אך מסורתית.
היא עצמאית אך משפחתית.
היא קשוחה אבל זה חלק מהחן שלה.
היא יודעת מה היא רוצה אבל לא תתערב בעיניינים שלך…
ויש לה סיפור חיים מהפנט!

סבתא שלי אוהבת לראות סרטי דרמה ואקשן וסדרות מכל הסוגים.
סבתא שלי אוהבת לקרוא ספרים באנגלית ועיתונים בעברית.
לסבתא שלי יש אוסף עצום של תקליטים ישנים שמראה עד כמה היא מהפכנית וקלאסית בו בזמן.
סבתא שלי צלולה וחדה כתער גם ממרום גילה (94 זה לא צחוק!).
סבתא שלי מתה על שוקולד (בעיקר מריר) והאיזור האהוב עליה בסופר הוא איזור הממתקים 🙂
לסבתא שלי יש חוש הומור ציני משובח שלא הפך מריר ומתסכל עם השנים…

והשנים עוברות, היא קצת מתכווצת כמו שקורה לאנשים כשמזדקנים.
היא קצת סובלת (בגבורה, בלי שאנחנו יודעים) כמו שקורה לאנשים כשמזדקנים.
היא קצת מפחידה אותנו כל כמה חודשים, אבל בדר"כ זה משהו קטן וניתן לטיפול.
והשנים עוברות ואני נוצרת כל מפגש, מנסה לזכור כמה שיותר, כי מתישהו הרגע שאני הכי מפחדת ממנו יקרה, מתישהו הוא יגיע, יפתיע אותי כאילו לא התכוננתי אליו, ימוטט אותי ואני אצטרך למצוא את הכוחות להתרומם מהריצפה ועדיין לא הצלחתי להתרומם לגמרי מהרגע ההוא עם סבא.

כי סבתא שלי היא אחת הנשים האמיצות בעולם ואני מעריצה ואוהבת אותה!
היא עקשנית ונראה לי שירשתי את זה ממנה.
היא מהפכנית כמו שרק יכולתי לחלום להיות.
היא עצמאית אך משפחתית וכנראה שגם את זה קצת קיבלתי ממנה.
היא קשוחה וגם אותי מאשימים בזה לפעמים.
היא יודעת מה היא רוצה אבל לא תתערב בעיניינים שלך…
ויש לה סיפור חיים מהפנט!

סבתא – המון מזל טוב!
וכמו שסיכמנו, עד 119 שנים!!!

לכל זמן / אריק איינשטיין

תגובה אחת ל-“מזל טוב סבתא!

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

