אנשים

לפעמים אנשים קצת מפריעים לי, מפריעים לי בחיים השקטים שלי, פולשים אליהם דווקא ברגעים שכל מה שאני רוצה זה שקט ושלווה.

לפעמים אנשים קצת חסרים לי, חסרים לי בחיים השקטים שלי, נעלמים מהם דווקא ברגעים שכל מה שאני רוצה זה משהו שיפר את השקט והשלווה.

לפעמים זה קורה בבת אחת, התחושה הלא מובנת הזו שבה בא לי שמישהו ייכנס לי לחיים אבל בו בזמן הוא גם מפריע.

הסופ"ש עבר חלף לו, שביזות יום א' מדגדגת באצבעות, ניסיתי למשוך כמה שניתן את השבת, דחיתי עד כמה שניתן את השינה כדי להרוויח עוד כמה דקות של שקט ושלווה, ניסיתי לסיים את השטיח החדש שלי כדי שאוכל להשוויץ בתפוקות שלי בסופ"ש – כדי שתהיה לי תשובה טובה לשאלה: "אז מה עשית בסופ"ש?", אבל כנראה שיש דברים שאי אפשר לדחוק בהם… ויש דברים שאי אפשר להאריך על ידי חוסר שינה.

זה מוזר, אני מסוגלת להעביר סופ"ש שלם בלי לדבר עם מישהו, וכשהטלפון סופסוף יצלצל להרגיש כאילו ממש מציקים לי…
זה מוזר, אני מסוגלת להעביר סופ"ש שלם בלי לדבר עם מישהו, וכשאני מגיעה לא.ערב אצל ההורים להרגיש חנוקה ולמהר הביתה ללבד…
זה מוזר, אני מסוגלת להעביר סופ"ש שלם בלי לדבר עם מישהו, וכשאני מתחילה לתהות אם זה מפריע לי התשובה לא לגמרי ברורה…
כי אנשים לפעמים קצת מפריעים לי בחיים השקטים שלי, פולשים אליהם דווקא ברגעים שכל מה שאני רוצה זה שקט ושלווה.
כי אנשים לפעמים קצת חסרים לי בחיים השקטים שלי, נעלמים מהם דווקא ברגעים שכל מה שאני רוצה זה משהו שיפר את השקט והשלווה.

ימים טובים / יהודית רביץ

"מילא, שיהיו ימים כאלה,
יש רעים יותר מאלה,
וזה לא כל כך נורא.
מילא, שיהיו ימים כאלה,
יש טובים יותר מאלה
הם יבואו חזרה. "
איכשהו השיר הזה של יהודית חמק מבין אוזני, באמת שחשבתי שאני מכירה את כל המטעמים שלה… אז תודה רבה לאברי וג'קי שהשמיעו אותו בדיוק ברגע הנכון והצליחו להעלות לי חיוך על הפנים – חיוך של גילוי והתאהבות 🙂

תגובה אחת ל-“אנשים

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

