הבילבול הזה

אז יצאתי לדייט…

התכתבנו קצת וזה זרם טוב,
דיברנו בטלפון וגם זה זרם לא רע, אז קבענו להיפגש ברביעי/חמישי.
ואז הגיע יום רביעי והבחור קצת נעלם, שלח SMS באמצע הלילה שהוא מצטער אבל בסוף לא יוכל להיפגש היום ונדבר מחר.
חמישי הגיע, הערב עמד להפוך ללילה ושניה לפני שהרמתי טלפון לברר מה קורה הוא התקשר.

נפגשנו לדייט קצת שונה בפארק הקרוב לביתי.
היה משהו מאוד נחמד ומשוחרר בלא לשבת בבית קפה/פאב טיפוסי ולהתחיל לנהל חצי דייט חצי ראיון עבודה.
משהו בהליכה בין העצים, הפרחים והפסלים שפותח את השיחה לכיוונים חדשים ושונים.
משהו באוויר הפתוח שמאפשר לי להיות יותר אני.

Natural Lighting 2 wallpaper by skinnerstyles

Natural Lighting 2 wallpaper by skinnerstyles

הוא ליווה אותי הביתה, נפרדנו בחיוך, חיבוק והבטחה לדבר.
עליתי במדרגות, נכנסתי הביתה, החלפתי לבגדי בית ונכנסתי לתנוחת רביצה ופתאום תחושת רוגע ושלווה השתלטה עליי.

היום כבר שבת, יכול להיות שהוא יתקשר, יכול להיות שהוא נעלם.
גם אם הוא נעלם, יש משהו בחוויה שנותן לי קצת אוויר, אולי באמת יכול להיות טוב, אולי באמת יש משהו שיותר מתאים לי מכל הרגעים האלו של לשבת מול בן אדם ולנהל שיחת חולין.

ועם זאת, למרות שהיה נחמד, הבילבול הזה שבין התחושה הטובה בדייט לבין התחושה השלמה של להגיע הביתה ולשכב על הספה מתחת לשמיכה עם המחשב והסרטים בסגנון אריק אינשטיין, לא לגמרי מרגיע.

Civil TwilightThe Courage or the Fall

Men wasn't made to live alone"
that's why I have my enemies
whenever I close my eyes
"…they're all I can see
אולי בגלל זה היו לי לאחרונה חלומות מאוד מוזרים עם כל מיני רוחות מהעבר…

נ.ב.
הקראש שלי על דייב גרוהל רק מתעצם, כמו איזה ילדה בת 16 שצועקת בהופעה של ג'סטין ביבר – רק שהוא הרבה יוותר איכותי 🙂
אני לא יכולה לחכות לדיסק החדש של הפו פייטרס (ה-10/11 מתקרב בצעדי ענק!), אני לא יכולה לפספס כל ראיון איתם והחלום שלי הוא להיות בהופעה חייה.
ביום רביעי פתאום הבנתי, אם אתה רוצה לזכות בליבי – תזמין אותי להופעה שלהם (הלוואי שהם יגיעו לארץ, אבל גם טיסה לסיבוב הופעות שלהם באוסטרליה באה בחשבון 😉 )

 

4 תגובות ל-“הבילבול הזה

  1. אין על הליכה בפארק. כולל בדייטים. דיי לדייטים השבלוניים!

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

  3. פינגבק: בא לשכונה בחור חדש | +shloshim30

להשאיר תגובה

