זמן

עוד מעט אנחנו מרוויחים עוד שעה, חוזרים לרגע לאחור (בעצם, לשעה).
זו היתה יכולה להיות שעת שינה מתוקה נוספת – אבל אני עדיין כאן מול המחשב.
זו היתה יכולה להיות שעת עבודה יעילה נוספת – אבל השרת שלנו נדפק וסופסופ סיימתי בשעה יחסית נורמלית את המטלות הדחופות.
זו היתה יכולה להיות שעת בילוי נוספת – אבל אני מוכרחה להודות שבסופ"ש הזה לא היה לי בא לבלות אלא דווקא להשתבלל.
אז מה עושים עם השעה הנוספת הזו?!?!

הזזת השעון תמיד מעלה את התהייה האם לסמוך על השעון המעורר או לא? האם החברה הסלולרית באמת תשנה את השעה כמו שצריך או שסתם אני אקום מוקדם? (הוא זז! איזה אושר!)
הזזת השעון תמיד גורמת לי לחשוב על למה לעזאזל זה טוב?!?!
למה צריך את כל הבלאגן הזה?!?!
ואם המסע בזמן הזה עובד כ"כ יפה, למה צריך מכונות זמן? למה פשוט לא להזיז את השעון?!?!

xlooking-back-at-the-past-photography-history-meetings-the-modern-day-4.jpg.pagespeed.ic.jBDYHJUPfe

These Amazing Photos Merge The Past & Present

אבל עכשיו ברצינות, הרי אי אפשר לכתוב פוסט שלם עם תהיות מפגרות על נושא שעון החורף… (אפשר, אבל זו סתם התחמקות 🙂 )
אני לא יודעת אם זו השפעת השעון, השפעת החורף, השפעת הסביבה, השפעת הלבד או סתם מוזה משונה שנחתה עליי, אבל יש קצת ריח של שינוי באוויר.

בשבוע שעבר סיפרתי איך שביזות יום א' גרמה לי להיכנס לאתר, מאז הספקתי כבר לדבר עם מישהו (לא יצא מיזה משהו, אבל זו כבר התקדמות!), להיכנס שוב ולתת את הטלפון לעוד בחור.
חוץ מיזה, במסגרת החיפושים הבלתי נגמרים אחרי טיול בחו"ל שיאפשר לי לנסוע למקום מעניין ומיוחד מבלי להיות טיול מאורגן מידי (דרך אגב, אם למישהו יש המלצה על מסגרת נחמדה או חברת טיולים מאורגנים טובה – אשמח להמלצה…) הגעתי לאתר שמארגן טיולים לרווקים ורווקות גם בארץ.
מפה לשם, החלטתי שטיול שבת תהיה הזדמנות טובה לבדוק את החברה והחברה לפני שאני מתקדמת לטיול בחו"ל.

אני מאוד אוהבת לטייל, אבל לצערי רוב החברות שלי ממש לא בעניין ולכן לא יוצא לי יותר מידי. אז אולי טיול כזה יספק לי את המסגרת המתאימה? אולי שם יהיה אפשר להכיר אנשים שבעניין טיולים? ואולי סתם יהיה נחמד…
הבעיה שלי היא ללכת לבד לדברים כאלו – איך אני אשתלב בחבורה שכזו? האם שוב אני אשתבלל לי לבד? האם שוב אני ארגיש הבחורה המשונה שמסתכלת מהצד?
אז החלטתי לחפש טיול קליל, כזה שאני אצליח אפילו לשכנע את אחת החברות העצלניות שלי (סתם, "מאותגרת הליכה רגלית" 😉 ) להצטרף – ומצאתי!
אבל אז העצלנית החליטה שזה מוקדם מידי בבוקר ואין אוטובוסים ומוניות שירות מה שאומר שהיא תצטרך לקחת מונית לנקודת האיסוף וזה יקר ו, ו, ו…
התלבטתי אם ללכת לבד,
התלבטתי עוד קצת,
ואפילו סיפרתי על זה לפסיכולוגית שלי שהתרגשה מאוד לשמוע על קפיצת המדרגה הזו…

בסוף החלטתי להפסיק לחשוב ולהתלבט ופשוט להזין את פרטי כרטיס האשראי כדי שלא תהיה דרך חזרה!

איך היה? נגלה בשבועות הבאים…

Kiesza Hideaway

לא יודעת למה אני כ"כ מחבבת את השיר הזה 🙂
אולי איכשהו כבר מהרדיו ידעתי שיהיה לו קליפ איטיז-נייטיז משעשע שכזה!

3 תגובות ל-“זמן

  1. יש גשם בשבת. מתאים לטיול?

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

