סליחה

יום כזה של סליחות, של חשבון נפש, של מחשבות ומעלה כל מיני שאלות ותהיות.
אבל מחשבות, שאלות ותהיות נמצאות כאן כל הזמן…

פתאום בכל מיני שירים מתחלפות לי המילים והמילה סליחה על נטיותיה השונות משתלבות באופן מושלם:

"סלח לי מלאך,
שיקח, שיקח אותי ללב
שאוהב ומחכה לי
ורוצה בי כל הזמן…"

"…זה הזמן שלך לסלוח
ולדעת ולגעת בהכל,
לטרוף את העולם,
אל תפחד ליפול."

"סליחה על כל מה שבראת
סליחה על מה שלי נתת
על אור עיניים
חבר או שניים
על מה שיש לי בעולם
על שיר קולח
ולב סולח
שבזכותם אני קיים…"

"סליחה,
כמו היום הזה שבא
כמו מילה אחת פשוטה
בחיי אני נשבע."

שירים שאין להם משמעות עם המילה החדשה הזו בתוכם, אבל איכשהו הם פשוט מסתדרים…

סליחה

"זה הזמן לסלוח
לוותר לשכוח
גם אם זה קשה
שנינו יחד את הכל עוד נשנה
לא צריך לברוח
את האמת למרוח
אני ואת לא נשנה את העולם הזה…"

זה הזמן לסלוח / יואב יצחק

תגובה אחת ל-“סליחה

  1. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

