שתיקה

זו מין תקופה כזו, תקופה של שתיקה.
אין לי מה לומר,
אין לי מה לספר,
אין לי כוח…

עוד לא אימצתי שיגרה נורמלית בדירה החדשה, בינתיים אני בעיקר עושה את מה שחששתי ממנו – נהנית מהספה שמול הטלוויזיה ושוכחת מהעולם…

שתיקה רמה כזו שמסתירה מאחוריה כל מיני רחשים מודחקים, מחשבות נסתרות ומעשים שלא נעשים…

זו מין תקופה כזו, תקופה של שתיקה.
אין לי מה לומר,
אין לי מה לספר,
אין לי כוח…

you+know+the+feeling+.+tomorrow_1f8445_4811194

מי ייתן ובשנה החדשה שהגיעה אמצא חנייה, אהבה ושלווה.
מי ייתן ובשנה החדשה אזכה למצוא את הקול שלי, הסיפור שלי והכוחות שלי.
מי ייתן והשנה החדשה תפתיע לחיוב.
מי ייתן ואת השנה הבאה אקבל בחיוך גדול על השפתיים ואחד גדול עוד יותר בלב!

מלאכים נופלים / שרון הולצמן

לשיר הזה יש יכולת לבעוט לך בבטן, בדיוק בנקודה הרגישה הזו שמקפלת אותך לכדור.
ברגע שאתה מכיר את הסיפור שמאחוריו, אי אפשר שלא להעריץ את המחווה הגאונית הזו

3 תגובות ל-“שתיקה

  1. שתהיה לך שנה טובה!

    ויותר טובה מהשנה היוצאת…

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

