הזויים

"אין לי מזל"
"מה קרה עכשיו?"
"למה זה מגיע לי?!?"
"מה קרה?"
"איזו נפילה… רק הזויים נשארו באתר הזה!"
"מה עכשיו?"
"איך יכול להיות שאני תמיד נופלת על ההזויים האלו??? כ"כ הרבה אנשים שם, חייב להיות מישהו שיתאים לי…"

את השיחה הזו אני מנהלת פעם בכמה ימים עם אחת החברות הטובות שלי.
היא במצב רוח לדייטים, אבל לא מצליחה למצוא מישהו "נורמלי" בקצבייה התורנית.
היא עוברת תקופה קשה ומנסה להתעודד עם איזו התקדמות בתחום הזוגי, אבל זה לא ממש הולך לה…

ההזויים האלו שהיא נתקלת בהם, הם כנראה כולנו.
ההזויים האלו הם כנראה אנשים נורמטיביים לגמרי שהחיים קרו להם והם מצאו את עצמם בגיל הזה ועדיין מחפשים. הם מצאו את עצמם בגיל הזה שבו הם כבר מעוצבים, כבר יודעים (או חושבים שיודעים) מה שהם רוצים, כבר פחות גמישים ופחות פתוחים לשינויים.
ההזויים האלו הם כ"כ מתסכלים כי זה אני והיא, כי זה כולנו, כי זה כנראה בדיוק מה שחושבים עלינו.
(לא שאין הזויים אמיתיים – יש, לגמרי! אבל אני מניחה שזה לא הרוב…)

Strange-Jack_Lecture-on-Life-Inside-the-Human-Cell-2010

לפני שבוע יצאתי לדייט עם מישהו.
דיברנו כמה פעמים בטלפון והיה די נחמד, אז קבענו לצאת באמצע השבוע.
ואז הוא נתקע בעבודה, אז דחינו לסוף השבוע.
כאן כבר המשהו הלא ברור הזה התגנב לי ללב, תחושת ההקלה שמישהו רוצה לדחות זה לא סימן טוב…
היום המיוחל הגיע, הגעתי בשנייה האחרונה מישיבה מתישה בעבודה ישר למקלחת, התלבשתי, התאפרתי והופ – לדרך.
לקח קצת זמן, אבל אפילו מצאתי חניה.
הוא חיכה לי בכניסה לפאב ואחרי "שלום" "שלום" חביב, הוא ציין שנראה לו שדי מלא ואין מקום.
הצעתי שפשוט נעבור לבית הקפה הסמוך והוא: "לא, אני לא בקטע של בתי קפה, רק פאבים. בואי ננסה ומקסימום נעבור מקום".
סימן שני התחיל להתגנב…
כמובן שלא היה מקום והחלטנו לנסוע לפאב אחר.
אני מנסה לא להיות קטנונית מידי, אבל הוא אפילו לא הציע שניסע ביחד או טרמפ נימוס לאוטו שלי… סימן 3.
בשלב הזה הייתי כבר קצרת רוח, כל מה שהתחשק לי זה להיכנס לאוטו ולחזור הביתה.
אבל כבר התלבשתי והגנים הפולניים לא נתנו לי להבריז – אז נסעתי, התבלבלתי (סימן 4), נסעתי שוב ובסוף הגעתי.

הדייט היה סביר, לא סיוט אבל גם לא משהו מלהיב. למל"מ שכזה…

למחרת הוא התקשר אחה"צ, הייתי בשלב ההתארגנות לארוחה משפחתית.
אחרי פחות מחצי שעה הוא סימס "התקשרתי ולא היית זמינה. תחזרי אליי כשתוכלי 🙂 " (או משהו כזה).
הייתי כבר באוטו בדרך להורים והחלטתי שזה לא זמן טוב לשיחה "נראה לי שאנחנו לא מתאימים…" אז החלטתי לחזור אליו יותר מאוחר.
עברה עוד שעה בערך והטלפון היבהב מרחוק עם עוד הודעה.
אחרי חצי שעה נוספת נגמרה הארוחה המשפחתית וחזרתי לטלפון שלי כדי לגלות הודעה די ערסית על זה שהוא לא רצה לעשות את זה בהודעה אבל אני לא עונה אז הוא רק רצה להגיד שנראה לו שאנחנו לא מתאימים. וחוץ מיזה שזה נראה לו עצוב שבגילי אני משחקת כאלו משחקים.

אני מבינה מאיפה ההודעה הזו מגיעה.
אני מבינה שכנראה שמישהי נעלמה לו בעבר. אני מבינה שהוא כנראה נפגע ממישהי בעבר. אני מבינה שהוא הגזים עם התגובה כי משהו כאב לו. אני מבינה שכנראה זה פשוט יצא עליי.
אני מבינה, אבל תודו שזו הודעה שנופלת תחת הקטגוריה "הזוי".

אז זה ההזוי שיצאתי איתו לדייט אחד סביר מינוס ונעלב שלא חזרתי אליו מייד ו"נעלמתי" לשעתיים.

זו ההזויה שאני, רוצה שיציעו לי טרמפ אבל אסרב להצעה.
רוצה שיחזרו אחרי אבל אתלונן על הבחור המחזר שחונק אותי רק כי הוא לא בא לי טוב.
רוצה מישהו שיכיר אותי אבל בונה חומות שקשה להתקרב באמת.
רוצה למצוא מישהו אבל בורחת רחוק כדי שלא ימצא אותי.
רוצה שמישהו יאהב אותי אבל מפחדת לאהוב…

פוסט שלם הקדשתי לאמיר דדון המדהים, אבל כנראה שזה לא מספיק!
אחרי הופעה נוספת שלו, תחת כיפת השמיים ושעה אחרי שכיפת ברזל עשתה את שלה, שוב הוא הצליח לרגש ולתת בראש בעת ובעונה אחת!

חצי / אמיר דדון

"… חצי מסתורי חצי שקוף 
חצי נשמה וחצי גוף 
חצי מודע חצי מתעלם 
חצי רוצה להיות שלם."

3 תגובות ל-“הזויים

  1. קצת היית "קשה" איתו ומאוד שיפוטית.

    קודם כל את לא יודעת בכלל איך זה מתחיל להרגיש לגבר להתקשר לבחורה אחרי דייט מבלי שהוא יודע מה תהיה התשובה שלה ואולי לקבל את הלא הלא נעים / מפדח (גם אם זה לגיטימי)

    אז אם הוא עשה את זה והתקשר ולא ענית, גבר סביר יחשוב שהצד השני מסרב או מתחמק על מנת ל"הסביר" לצד השני שהוא לא בעניין.

    לא יכולת פשוט יותר במקום להתעלם, לשלוח לו הודעת טקסט שאת נכנסת לארוחה משפחתית ושתתקשרי או שהוא יתקשר נניח עוד שעתיים-שלוש בשעה מסויימת?

    היה פותר הכל טוב יותר, לא?

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

