יום הולדת 3…

מי היה מאמין שאני אהיה כאן גם אחרי 3 שנים?
מי היה מאמין שיהיה לי מה להגיד כ"כ הרבה זמן?
מי היה מאמין שאני אשרוד ואקיים את ההבטחה שלי לעצמי?

3 שנים לא הולכות ברגל,
3 שנים זה לא צחוק,
אפילו חיילים משתחררים אחרי 3 שנים…

אבל זה לא נראה קרוב לסיום (הבלוג, לא המלחמה. למרות שגם היא לא עושה קולות חיוביים…)

אז שוב אני כאן עם מחווה לשנה שעברה,
עם פלייליסט ססגוני שמסכם את המסע שעברתי, את המסע שעברנו…

אפשר למצוא אותו גם בדף החדש: עוד שנה!
ו
את סיכום השנתיים הקודמות בעמוד: חגיגות השנתיים!

3 תגובות ל-“יום הולדת 3…

  1. 3 שנים בהחלט לא הולכות ברגל. כל הכבוד לך על ההתמדה ושתהיה לך סיבה טובה לא להיות כאן בשנה הבאה 🙂

  2. פינגבק: סיפור בהמשכים | +shloshim30

להשאיר תגובה

