צבעוני

הצהובים-ירוקים ניצחו, המשעממים גם כן.
הכחולים ניצחו אף הם והכתומים נאבקים ברגעים אלו בלבנים.
ואני היום ורודה, כי אולי הצבע של החולצה ידבק אליי גם פנימה…

כשהייתי קטנה לא הסכמתי ללבוש ורוד, לאט לאט התפתחתי והיו שנים שהסכמתי – אבל רק ורוד כהה… היום? כל עוד זה לא מתנגש עם הלבנבנות שלי, הכל טוב 🙂

בערך מגיל 13-14, אני לא הולכת עם מכנסיים קצרים. הרגליים שלי כ"כ לבנות שהן מצליחות לסנוור את השמש ולכן קרני השמש המעטות שכן מגיעות אליהן, מתייאשות…
אני לא זוכרת למה הפסקתי ללכת עם מכנסיים קצרים, לא זכור לי איזה אירוע טראומתי או אמירה שלא במקום. נראה לי שפשוט החלטתי שירכיי המתעבות לא נראות טוב במכנסיים קצרים.
כנראה שאח"כ כבר הגיע תירוץ הרגליים השקופות שלי…

אף פעם לא אהבתי לשים לק בציפורניים, אני לא מחבבת את כל ענייני הטיפוח האלו.
אבל לפני שנתיים כשאחותי התחתנה, "הכריחו" אותי למרוח לק על הציפורניים. זה היה נחמד, אבל הרגיש לי כמו תחפושת.
מאז עברו כמה וכמה חתונות, זה עדיין מוזר על הידיים (ולכן כנראה יישמר רק לאירועים מיוחדים) אבל הציפורניים הצבעוניות שמציצות אליי כשאני מסתכלת למטה ממש משמחות אותי 🙂

colorful-73-posters-collage

לפני כ-3 שנים, לאחר שנים ארוכות של מגורים עם שותפים גברים, התחלתי לגור עם שותפה.
היא מצליחה להוציא אותי מדעתי לעיתים, היא ממש מעצבנת אותי עם השטויות שלה ולפעמים הקטנוניות שלה פשוט גורמת לי לרצות לצרוח!
אבל, יכול להיות שבכל משהו במגורים איתה כן עשה לי טוב…
כי בשנה שעברה כבר קניתי ג'ינס קצר והשנה הוספתי עוד 2 מכנסיים לאוסף.
כי אני שוכבת עכשיו על הספה, כותבת את הפוסט הזה כשהטלוויזיה מזמזת ברקע, לגופי גופיה ורודה כמעט זוהרת, מכנסיים קצרים וציפורניים סגולות ברגליים.
כי עוד חודש וחצי אני עוברת דירה והולכת לגור לבד, לא רק כי נמאס לי ממנה, אלא כי נראה לי שהגיע הזמן להתחלה חדשה…

ימים צבעונים / דודו טסה (ד"ר סוס)

"…וכשבא יום ורוד 
הדבר הכי טוב 
זה לקפוץ לדלג 
ופשוט לא לחשוב 
פתאום יום שחור 
רועש וזועף 
נוהם על כל צל 
של ענן שחולף…"

להשאיר תגובה

