כדורגל וחיות אחרות

אז משלשום, 3 פעמים ביום המדינה תושבת, הפאבים יתפוצצו, צעקות רמות ישמעו מהבתים בכל החמצה הזויה או גול מטורף, שליחי הפיצות יעבדו שעות נוספות ורוב הנשים יקטרו שהגברים מתעסקים רק בכדורגל…

לי זה דווקא לא מפריע, אני די אוהבת כדורגל…
אני לא אראה כל משחק, אני לא פאנטית של סטטיסטיקות, אני לא חייבת לראות 2 משחקים במקביל כדי לא להפסיד – אבל אם יש משחק מעניין או אם נבחרת חביבה במיוחד משחקת או אם אין משהו אחר לראות או סתם הקרנה עם חברים/משפחה, אני בעניין!

כשבחורים שומעים שאני רואה כדורגל (או כל פרט ספורטיבי שנפלט לי, אבל כדורגל מבחינתם זה השיא) יש רק תגובה אחת: "מה? את רואה כדורגל???"

מכאן זה מתחלק ל-2 תגובות:
– מגניב! בחורה שאוהבת כדורגל
– מוזר, בחורה שאוהבת כדורגל

אבל אצלנו במשפחה זה ממש רגיל, כולם רואים. (טוב, אמא שלי לא באמת רואה. סתם מקשיבה כדי לדעת אם הקבוצה האהובה על אחי ניצחה או הפסידה)
אתמול לדוגמא, התכנסנו כל המשפחה המורחבת (כמעט) לצפות במשחק המטורף בין הולנד לספרד – והיו יותר נשים מגברים…
היום, נפגשו כל אלו שלא היו אתמול, כולל סבתא שהיתה מאוד נרגשת לגלות שאפשר למלא טוטו גם על המשחקים האלו…

אני לא יודעת אם זה גנטי או סתם חינוך, אבל כולנו רואים כדורגל במינונים כאלו ואחרים…

אבל מה הבעיה עם המונדיאל הזה?
קודם כל, יש יותר מידי משחקים טובים ב-1:00 🙂
חוץ מיזה, יש יותר מידי משחקים – אני ממש מחכה כבר לשלב הבא…
בנוסף, אם אתם במצב רוח טוב כמוני, כזה שאפילו מאפשר לכם להיכנס לאתר היכרויות ולא להיגעל מעצמכם – לא תמצאו שם אף אחד…

אז אם אתם מכירים מישהו שאוהב כדורגל, מעריך בחורה שאוהבת כדורגל וצפיה בספורט באופן כללי, שמוכן להקריב איזה משחק או שניים בשביל דייט – תפנו אותו אליי 😉

Say You'll Be There 

עוד הוכחה שאפשר לקחת כמעט כל שיר ולהפוך אותו לאיכותי עם הקול הנכון והעיבוד המתאים…

להשאיר תגובה

