היה שווה!

היה שווה כל שקל!
היה שווה כל טיפת זיעה!
היה שווה כל נגיעה לא רצונית בטיפות זיעה של אחרים!
היה שווה לסבול סופ"ש שלם של כאבי רגליים ובירכיים!
היה פשוט שווה!

אז תודה לך מיק ג'אגר שהראית לנו איך הופעה של 50 אלף איש צריכה להראות!
תודה לכם The Rolling Stones שנתתם לנו קצת תקווה לקראת גיל 70…
תודה לכם חברים יקרים שזרמתם איתי להופעה הזאת.
תודה לכם הורים יקרים על מתנת יום ההולדת הנהדרת 🙂
תודה לכם קרסול וברך שמאל שדאגתם להחזיר אותי לקרקע לאחר ערב כ"כ מוצלח…

The Rolling StonesYou can't always get what you want 

קצת קלישאה, אבל מה לעשות – כשזה מוצלח זה מוצלח 🙂

אז חוץ מהופעה טובה, חלף עבר לו החג האחרון לחודשים הקרובים…
אחד החגים החביבים עליי כי האוכל טוב (למרות שאני חייבת להודות שלאחרונה כל עניין החלב המרוכז לא ממש יושב טוב אצלי…), האווירה היא משפחתית אבל מצומצמת (בכל זאת, זה לא פסח או ראש השנה) והטקס החקלאי תמיד משעשע! (למרות שהשנה ויתרתי עליו לרגל ההופעה…)

כל המסורות האלו, המנהגים הקטנים שאנחנו משמרים ואפילו מקדשים, הם מצד אחד החוויה עצמה, נובעים מהרצון שלנו ליצור חוויה משמעותית, נוסטלגיה משפחתית והם עוזרים לנו לשרוד את החגים עם חיוך. מצד שני, לפעמים הם קצת מייגעים, מחייבים אותנו להתנהג בצורה מסויימת, לעבור את "הטקס" המקובל בארוחת החג, לתפוס את מקומנו הלא מוכרז במשפחה וקצת מונעים מאיתנו להשתנות…

אני לא אוהבת שינויים, יש לי הרגלים די קבועים, יש לי מקום קבוע בסלון, יש לי סדר קבוע במקלחת, יש לי את תוכנית הבוקר שלי ברדיו, סדר תוכנית טלוויזיה שאני אוהבת להשלים בסופ"ש, מאכלים שאני אוהבת לאכול בארוחת שישי אצל ההורים.
אני לא אוהבת שינויים, אבל לפעמים הם קורים. בדר"כ זה שינויים מניאטורים, כאלו שאף אחד לא ממש מרגיש בהם – אפילו לא השינוי עצמו, ואז פתאום הם מצטברים למסה מספיק קריטית וכאילו משום מקום העולם השתנה!
אני לא אוהבת שינויים, אבל משהו בי זז.
לאחרונה אני מרגישה כאילו הצטברה מספיק מסה קריטית כדי שאני באמת ארגיש את השינוי הלא מוסבר שבי. כאילו שפתאום 3 השנים האחרונות (כן, עוד מעט יומולדת לבלוג!) השפיעו. כאילו פתאום הריקוד הקטן הזה שבתוכי של "צעד קדימה-שניים אחורה" השתנה והפך ל-"צעד אחורה-שניים קדימה". פתאום התפקיד שלי בחיים המשפחתיים שלי כבר לא לגמרי יושב עליי כמו שצריך ואני צריכה למצוא את המקום שלי מחדש. כאילו משהו השתנה…

להשאיר תגובה

