נגמרה הבצורת?

אז אחרי תקופת בצורת מרצון לא קצרה, יצאתי בשבוע שעבר לדייט.

מה אני אגיד, זו עדיין סיטואציה מוזרה – יושבים לבירה (כן, כן, התחלתי לשתות בירה), מדברים על הא ודה, מנסים למצוא נקודות משותפות, מנסים לראות אם הצד השני מעוניין ו/או מעניין, מנסים ומנסים ו…

הוא היה בחור נחמד, נראה קצת שונה מהתמונה שלו (כנראה שהוא בחר תמונות מאוד מחמיאות וקצת ישנות), לא דיבר הרבה, התעניין אבל לא לגמרי שיתף, ומה שהכי הפריע לי שהוא מאוד זלזל בכל מה שהוא עושה…
לדעתי, בנאדם שלא אוהב את מה שהוא עושה – זה בעייתי…
בנאדם שמזלזל בתחביבים שלו, בניצול שעות הפנאי שלו – זה בעייתי…
בנאדם ש"זורק" לי טיזר ואני צריכה לחלוב ממנו – זה בעייתי…

זה לא שאני כזאת דייטרית מצטיינת (הרי דיברנו על תקופת הבצורת), זה לא שאני מומחית ביחסים ויש כאלו שיגידו שאני גם לא יכולה להרשות לעצמי להיות כ"כ בררנית – אבל לפעמים יש דברים שלא ניתן להגדיר במילים אבל פשוט מרגישים…

find2

בשישי בדקתי את ההודעות שלי בקצביה העדכנית ומפה לשם, עוד טלפון.
משהו בקול, בדיבור שידר לי וייב לא משהו, אבל ניסיתי להשתיק את הקול הביקורתי הזה שלי.
בשבת הוא שב להציק וכן, זה נכון שאני קצת רוצה מישהו שירדוף אחרי וזה נכון שתיאורטית היה אפשר להגדיר אותו כ"מחזר", אבל שוב משהו בוייב, בסגנון דיבור הפך את זה ליותר מטריד ממחמיא…
היום החלטתי שוב להשתיק את הביקורתיות וקבענו לשלישי, אבל בערב שוב שיניתי את דעתי אחרי רצף "מחמאות" וואטסאפי – לא יודעת למה, אבל זה פשוט מוריד לי את החשק להיפגש עם הבנאדם… חיזל"שתי בשל עומס בעבודה (ולצערי זה אפילו לא שקר). נראה לי שמחר אני אגיד לו שאני לא בעניין.

אני יודעת שזה לא יפה, אני יודעת שזה אפילו ילדותי.
אני יודעת שאם זה היה הפוך זה היה מעצבן ואם מישהו היה עושה את זה לאחת מהחברות שלי היינו קוטלות אותו.
אבל אני נלחמת כאן נגד האינסטינקטים שלי, אני מנסה לצאת מעורי וחוזרת אחורה.
אני מנסה לנסות דברים חדשים, מנסה ולא תמיד מצליחה…

לפעמים פותחים את הרדיו ותופסים שיר שפשוט עושה כיף בלב…

How You Remind Me / Nickelback

להשאיר תגובה

