למה?

זהו, נגמר עוד שבוע והשבוע היה למעשה שבועיים עם סופ"ש נחמד באמצע…

הספקתי השבוע לא מעט, עבדתי, נחתי, ראיתי הופעה (איזה כיף שהגיע יום העצמאות!), בכיתי, צחקתי, שקעתי בזיכרונות, עשיתי מרתון של סדרה חדשה (2 עונות וחצי כבר מאחורי… רק עוד 10 פרקים נשארו…), הרחתי את ריח הגשם 🙂 והתחלתי לשאול את עצמי שאלות…

איך זה שאני לבד?

למה דווקא אני?

למה אני לא מצליחה להזיז את עצמי לכיוןן חיובי כלשהו?

למה אני כ"כ תקועה?

האם זה רק חוסר מזל או שמשהו אצלי באמת דפוק?

למה אני כ"כ אנטי מלעשות משהו אקטיבי כמו להכנס לאחד מהאתרים ובאמת לענות לאנשים ולקבוע דייט?

למה אף אחד לא מתחיל איתי?

למה אנשים לא ממש מנסים לסדר לי מישהו?

13-ask-why-IMG_8014

למה אני יכולה לשבת סופ"ש שלם בבית ולראות עונה שלמה במחשב בלי לדבר עם מישהו?

למה אני כ"כ מפחדת?

למה אני לא מצליחה לדבר באמת בקבוצה?

למה אני לא מצליחה לגרום לאנשים לראות אותי?

למה אני מסתירה את עצמי כ"כ?

למה אני לא אוהבת את התשובות לשאלות האלו?

Black Black HeartDavid Usher

להשאיר תגובה

