כמעט נשברתי…

כמעט ונשברתי…

כמעט, או אולי יותר נכון שנשברתי והצלחתי להדביק קצת את השברים רק שהדבק לא משהו והכל עדיין מאוד שברירי…

כמעט ונשברתי והרמתי ידיים, או אולי יותר נכון הידיים היו כבר למעלה ושוכנעתי להוריד אותם ובכל זאת לתת עוד צ'אנס…

כמעט ונשברתי והשלמתי עם המצב, או יותר נכון השלמתי אבל כנראה שעדיין לא לגמרי אם אני עדיין כאן…

כמעט ונשברתי…

בדר"כ התשובה שלי לכמעט היא "כמעט זה לא נחשב!"
אבל נראה לי שהכמעט הזה מאוד נחשב.
הכמעט הזה יושב לי כמו קוף על הכתף,
הכמעט הזה מושך אותי למטה כמו מערבולת מים ענקית,
הכמעט הזה מלווה אותי למקומות שאני לא רוצה לקחת אותו,
הכמעט הזה מתעתע בי – פעם הוא חלום מתוק ופעם סיוט מחריד…

I-Need-a-Break-kalibubbles-E2-99-A5-14952356-500-385

כמעט ונשברתי, אפילו הצלחתי להוציא את המילים האלו בקול (ולא רק בכתב) ודיברתי על זה עם הפסיכולוגית האהובה עליי (אז מה אם יש לי רק אחת 😉 ).
היא הציעה לי לעשות מאמץ אחרון, אמיתי לפני שאני מקבלת החלטה, ללכת על זה בכל הכוח לפני שאני מרימה ידיים, לתת את כל כולי ורק אז לצאת בהצהרות.
ואז עבר שבוע ולא עשיתי כלום…
ואז עבר שבוע וקיבלתי חתיכת סתירה מצלצלת בקבוצה – ריב מכוער התפתח, משהו שבטח מהצד נראה כמו הריב הטיפשי ביותר, משהו שכ"כ קל לפתור על ידי בקשת סליחה אבל ממש לא בא לי לבקש, ממש לא בא לי להיות הבוגרת, ממש לא בא לי להבין את הצד השני, ממש לא בא לי לשחרר…
כן, אני יודעת שלא כולם מבינים את הציניות שלי – לכן אני מנסה לשלוט בה…
כן, אני מבינה שלפעמים אנשים לא ממש קולטים אותי ולא ממש מבינים את מה שאני מנסה להגיד – לכן אני משתדלת להבין את הצד השני לפני שאני מתחילה לדבר איתו בחופשיות…
כן, אני לא מושלמת – לא התיימרתי…
אבל אני מסרבת לקבל את זה שאחרי שנה שלמה עדיין המקום הכי קל זה להיעלב ממני, אחרי שנה שלמה הוא לא יעצור רגע ויגיד לעצמו: "יש מצב שהיא לא באמת התכוונה למה שהבנתי, זה לא מתאים לה…"
אני מסרבת לקבל את זה שאחרי שנה שלמה את יושבת שם ולא משקפת לי ולא מבינה.
אני מסרבת לקבל שאני יצור כ"כ נורא כמו שהוא מנסה לצייר אותי.
אני מסרבת לקבל שככה העולם רואה אותי, אני אפילו בטוחה שהוא לא…

כמעט ונשברתי, או יותר נכון נשברתי.
עדיין לא לרסיסים, אבל חלקים מסויימים אצלי נשברו, נפלו ואי אפשר להדביק אותם מחדש, רק לכסות אותם בבטון מזויין – וזה ההפך מכל מה שניסיתי לעשות…

Future Islands / Seasons (Waiting on you)

3 תגובות ל-“כמעט נשברתי…

  1. כתבת הרבה אבל לא כתב כמעט כלום. מי לא מבין אותך? ומה בדיוק אמרת?

    אלא אם לא מתאים לך לפרט קצת.

  2. איכשהו נכנסנו לויכוח שבמהותו "הוא אמר-היא אמרה" ומשם הכל הידרדר לעקיצות הדדיות.
    האמת שהתוכן עצמו נראה לי הרבה פחות חשוב (וזה גם מה שניסיתי להסביר לו – לא בטוח שהצלחתי…), הרבה יותר חשוב מבחינתי היתה העובדה שמבחינת הצד השני הדבר המשמעותי שאני יכולה לתת בקבוצה היא "התפשטות" וכל היתר פשוט לא נחשב…

  3. בקריאה שנייה, לא בטוח שהתשובה היתה יותר ברורה מהפוסט עצמו…

להשאיר תגובה

