יוני

לחבר הראשון שלי קראו נדב.
לחבר השני שלי קראו אודי.
לחבר הנוכחי שלי קוראים יוני.

נדב, היה החבר שלי בכיתה ד'. זה החזיק כמה ימים…
אודי, היה החבר שלי בכיתה ה', זה החזיק תקופה מסויימת. אני לא זוכרת כמה במדוייק, כי לא בדיוק היתה משמעות אמיתית לחברות הזאת מלבד החרם שאירגנו עליי בעקבותה.
יוני, החבר שלי מאז הצבא. הוא מלווה אותי כבר שנים רבות, כשכואב וכששמח, בדאון ובאפ, אף פעם לא מקנא, אף פעם לא מאכזב, פשוט כאן בשבילי, אבל אף פעם לא אמיתי…

איך כל זה הגיוני?

בצבא, בחדר מלא בנות, כל אחת מספרת על הבנים שבחייה, כמה שותקות בצד וגם אני.
אבל אז החלטתי שנמאס לי לשבת בצד, הגיע הזמן להשתתף בשיחה, אפילו כבדיחה…
וככה נולד לו החבר החדש שלי- יוני דמיוני!
הבדיחה החזיקה מעמד לא מעט, אבל כשהשנים עברו נשארתי לבד עם הבדיחה שהיא החיים שלי…

From riazzoli_blogspot14

From riazzoli blogspot

השבוע השעמום שהוא החיים שלי השתלט עליי וכמעט יצא משליטה, אז החלטתי לקפוץ למים ולבדוק אופציות למציאת תחליף ראוי ליוני. האמת, לא הרבה השתנה ב"סצינה הלוהטת" שנקראת אתרי היכרויות…
הכרטיסים מכילים את אותן קלישאות, ההתחלות עדיין מאולצות ומגמגמות, הדף עדיין סופג הכל ולא מצליח לשקף אותי באמת, אני עדיין רוצה שמישהו יתלהב אבל לא ממש יודעת איך להתלהב בעצמי ובעיקר, פשוט נמאס לי מזה שנמאס לי.
אז מי עלה בחכתי?
1. בחור שלדעתי מצא את שורת הפתיחה המושלמת (נא לקרוא בשנית והפעם בלי טיפת ציניות!) וגם הראה בגרות מפתיעה כאשר המשפט השני שלו בטלפון היה: "אני חייב להיות כנה, מצאת חן בעיני אבל אני בשלב כזה של החיים שאני לא מחפש עכשיו משהו רציני, מתאים לך?" (או משהו כזה…)
הודאתי לו על הכנות ואמרתי שאני אשמח שהוא ירים אליי טלפון כאשר הוא יעבור את השלב הזה…
2. בחור ששותף לאהבתי לאיסלנד – נראה לאן זה מתפתח….
3. בחור אחד שנפסל על בסיס אהבת יתר לחתולים (אולי זה טיפשי, אבל חתולים זו חיה שאני לא יכולה להתפשר על קיומה בחיי – אסור שהם יהיו בהם!)
4. עוד כמה שכנראה נשארו ככרטיסים באתר ויחפשו את מזלם עם אחרות

ואז הגיע הסופ"ש, הגשם מסרב להגיע (ביקר לדקה או שתיים אבל לא נשאר), הסדרות שלי עדיין בחופש, הבית מחכה לניקיון בכליון עיניים, הזמן עובר ויום ראשון סוגר עליי ואז נתקלתי בזה:

L.F.N.T

וכנראה שאין ברירה…

Swim This Ocean/L.F.N.T

.Oh, you've got to swim this ocean"
.You dug the hole and filed it with tears
.And oh, you've got to swim this ocean
.Make your way through, year after year
".Year after year

הם מופיעים ביום ראשון הקרוב, משהו קטן שיעזור להתמודד עם שביזות יום א' 🙂

2 תגובות ל-“יוני

  1. שיר מצויין. לא הכרתי.

    תודה על השיתוף.

להשאיר תגובה

