מודעות

החיים עוברים.
הם מתחילים איפשהו בחוסר מודעות טוטאליות, לאט לאט אנחנו מפתחים אותה ואז לקראת הסוף לפעמים היא מתמוססת שוב…

המודעות הזו עוזרת לנו בחיים ומפילה אותנו שוב ושוב.
המודעות הזו מאפשרת לי להיות בשליטה, אבל לצערי היא גם לא נותנת לי לשחרר…
המודעות הזו מאפשרת לי לדעת טוב מאוד מה החוזקות שלי ומה החולשות שלי, אבל לצערי לפעמים לדעת את זה מושך אותי למטה.

לפעמים לדעת זה יתרון גדול

לפעמים זה חיסרון

זה כמו ללכת עם מנתח מערכות קטן בראש שלא מפסיק לנתח כל צעד ושעל.
זה כמו ללכת עם שופט קטן ואישי שלא יוצא להפסקה.
זה כמו לקבל יעוץ תמידי מעצמי אבל לשמוע רק את החלק של ניתוח מצב קיים ובעיות מבלי להגיע להמלצות לפתרון וליווי יישום והטמעה…

self_awareness_by_alsebka

self awareness by alsebka

לפעמים לדעת זה יתרון גדול

לפעמים זה חיסרון

עדיין לא מצאתי את הנוסחא להשקיט את הקול הזה,
עדיין לא מצאתי את הפתרון איך להנמיך את המודעות (זה בכלל אפשרי?)
עדיין לא מצאתי את הדרך להפוך לבחורה הזאת בהופעה של כנסיית השכל שרוקדת בחוסר קורדינציה ובלי שמץ של חוש מוזיקלי אבל נהנית בטירוף או איך להפוך לבחורה הזו שהולכת עם בקיני לים ולא שמות על הצמיגים הקטנים שמציצים להם או איך להפוך לבחורה הזו שעונה ל-whats up שהבחור שלח לי עכשיו במקום להתקשר, אחרי שהוא כבר הסתמס איתי בחמישי-שישי, התקשר בשעה קצת מוזרה בשישי בערב, נעלם בשבת ועכשיו מחכה לתשובה לשאלתו "מה נשמע?"…

A Great Big World & Christina Aguilera / Say Something

תגובה אחת ל-“מודעות

  1. פינגבק: צל כבד | +shloshim30

להשאיר תגובה

