2013 מתה…

התלבטתי האם לכתוב את זה הפוסט הזה כאן או להפוך אותו לכרטיס מעודכן באחד מאתרי ההיכרויות (AKA הקצביה), בסוף החלטתי לא להחליט – בינתיים זה כאן, אולי מתישהו זה יהפוך גם לכרטיס…

כולם מסכמים את 2013, מכינים רשימות של עשרת האלבומים הטובים, עשרת האירועים המשפיעים, עשרת המתלבשים הגרועים ועוד ועוד ועוד – החלטתי לזרום עם הרעיון ולסכם במספרים את השנה שהיתה.

prime-numbers

עבדתי השנה 2,287.2 שעות. מתוכן 2,124.7 שעות עבודה ו-162.5 חופשה ומחלה… נשמע כמו הרבה יותר מידי זמן לעבוד 😦

480 שלבים עברתי ב- candy crush. שמתי לי ליעד את שלב 500 ואז אני מוחקת את משחק השטן הזה, חבל רק שאני די תקועה בשלב הזה… (כ"כ מתסכל!)

250 יום קמתי לקולם של טל ואביעד. טוב, זו רק הערכה, אין לי מושג איך לחשב את זה אבל בואו נגיד שזה נראה לי מספר מייצג את ימי העבודה שלי פחות כמה ימים שהם החליטו ברוב חוצפתם לצאת חופש…

143 תמונות העלאתי לאינסטגרם. אחת האפליקציות האהובות עליי 🙂

12 טיפולי פיזיותרפיה עברתי השנה, עדיין לא החלטתי אם פיזיותרפיה באמת עובדת אבל בינתיים התיק שלי אצלם ממש שובר שיאים!

ב-10 הופעות הייתי השנה. מוניקה סקס, איפה הילד, יהודית רביץ, כוורת, אלישיה קיז, אמיר דדון, אתניקס (ערב חברה – לא בחירה אישית, אבל גם נחשב!), היהודים, שלום חנוך, יהודית ונורית, אהוד ואביתר ומשינה. מקווה שלא שכחתי מישהו 😉

יצאתי ל-6 דייטים השנה. אני יודעת שזה ממש מעט, במיוחד אם אני באמת רוצה למצוא מישהו. הדבר החיובי היחיד שאני יכולה למצוא במספר הזה (מלבד העובדה שהוא לא 0…) זה שהדייטים היו עם 3 גברים, דייט אחד כושל עם בחור הזוי2 דייטים עם בחור חביב אבל לא בשבילי ועוד 3 דייטים עם עוד בחור חביב אבל גם הוא לא היה בשבילי. כן, כן, 2-3 דייטים עם בחור אחד זה סוג של הישג!

5 פעמים טסתי לחו"ל, 4 מתוכן במסגרת העבודה… מקווה שבשנה הבאה היחס ישתנה לטובת החופשות!

4 אלבומים עיצבתי השנה בלופה – המשך יבוא…

אחיין 1 נולד לי השנה!!! כל מילה נוספת מיותרת 🙂

 

מה אני אגיד, על הנייר זו נראית שנה מעניינת. בחיים, שנה רגילה + -…

Randy Newman / Dayton, Ohio – 1903

שיר קטן ופשוט מהמם…

להשאיר תגובה

