להתאהב

השבוע, ב"קבוצה למאותגרי זוגיות" דיברנו על מהירות ההתאהבות, על היכולת להתאהב באופן טוטאלי ובאופן כללי על ההבדל בין אהבה להתאהבות.
אני לא זוכרת איך הגענו לזה, אבל מישהי מהקבוצה אמרה משהו על זה שהיא לא מסוגלת להתאהב. היא מסוגלת לאהוב, אבל לא להתאהב כמו בסרטים.
מעולם לא הסכמתי איתה יותר מאשר באותו רגע…

גם אני לא מסוגלת להתאהב בסערה במישהו או אולי אני פשוט לא מרשה לעצמי – אבל התוצאה היא אותה תוצאה…
אני צריכה להכיר מישהו תקופה, לקלף לאט לאט את השכבות שמכסות אותו ולהשיל לאט לאט את השכבות שלי.
אני צריכה לראות את הבנאדם בסיטואציות שונה, להתרגל אליו ושהוא יתרגל אליי.
אני צריכה את זה לא רק ביחסים רומנטיים, אלא גם ביחסים אפלטונים – לאט, לאט…

כשאמרתי את זה בקבוצה, מישהו אמר לי שזה פשוט עדיין לא קרה לי…
והתשובה שלי היתה – אני באמת לא יכולה להכליל, אבל אני חושבת שאחרי 33 שנים עם עצמי, אני מכירה את עצמי די טוב בכדי להודות במה שאני מסוגלת ובמה שאני לא…
ואז זה היכה בי – פאק! עוד כמה חודשים אני בת 33!!!

stand_alone_photography_01

את זה שקשה לי להיפתח בפני אנשים – אני כבר יודעת.
את זה שאני מקרינה סגירות – אני כבר יודעת.
את זה שאני ביקורתית – אני כבר יודעת.
את זה שקשה לי להתאהב במישהו באופן טוטאלי – אני כבר יודעת.
את זה שאני לבד – אני כבר יודעת.
את זה שאני לא ממש עושה משהו כדי לשנות את המצב – אני כבר יודעת.
את זה שאני תקועה – אני כבר יודעת.
אבל למה אף אחד לא סיפר לי שאני כבר כמעט בת 33 והחיים שלי מוזרים כ"כ?!?!?!

הרבה דברים קרו השבוע, הרבה דברים ממש טובים – בפאן המקצועי.
קיבלתי תפקיד/פרויקט די בכיר אצל אחד מהלקוחות הגדולים שלי והודעתי רישמית שאני נשארת בחברה ומקבלת קידום.
אבל לא באמת חגגתי, לא באמת שמחתי.
הייתי גאה בעצמי, אבל לא עד הסוף.
השווצתי קצת לחברים, אבל הרגשתי שזה לא מספיק.
כי הסיבה העיקרית שכ"כ רציתי לעזוב ולהתחיל מחדש במקום אחר היתה כי קיוויתי ש"משנה מקום משנה מזל", כי קיוויתי מקום חדש יתן לי את האופציה החברתית שחסרה לי, כי רציתי למלא את החלל שיש בי לא עם עבודה אלא עם זוגיות…

אז מזל טוב לי על הקידום!
מי יתן שבקרוב יפלו עליי חדשות טובות גם בפאן האישי – או לפחות איזו הזדמנות קטנה או "אולי" קטן ומרגש…

Team / Lorde

אחרי שהיא כבשה אותי עם Royals, החלטתי לתת לדיסק שלה צ'אנס – מומלץ בחום 🙂

2 תגובות ל-“להתאהב

  1. בהצלחה בתפקיד החדש

להשאיר תגובה

